1

شهرت طلبان در اندیشه تصاحب زحمات دیگران

مسابقات والیبال زیر 23 سال آسیا امروز به پایان می رسد. در هشت ماه گذشته آنهایی که شب و روز دویدند و صادقانه زحمت کشیدند امروز با برگزاری مراسم اختتامیه خستگی از تن به در می کنند .
آنها در طول برگزاری رقابت ها با دیدن و مشاهده شادی جوانان و شور و نشاط مردم مزد زحمات خود را دریافت می کردند. آنهایی که در گمنامی تمام برای آماده شدن زیرساخت ها تا پاسی از شب در ورزشگاه عرق  ریختند و تلاش کردند، قهرمانان واقعی این عرصه هستند. افراد زحمتکشی که حاصل زجمات آنها را عده ای به راحتی به نام خود زدند و هر روز در مقابل یک دوربین ظاهر شدند و خود را قهرمان این عرصه معرفی کردند. باید دست آنهایی را بوسید که برای سرافرازی مردم اردبیل، مردم ولایتمدار و حسینی و همیشه در صحنه اردبیل صادقانه تلاش کردند و کسی از رسانه های صوتی و تصویری و مکتوب سراغی از آنها نگرفت و آنها نیز تمایلی به این کار نشان ندادند چرا که کار و تلاش آنها در چهت جلب رضای خدا و خلق و خدا بود و بس.
عافیت طلبان و شهرت طلبان و کسانی که تلاششان نه در حهت جلب رضای خدا بلکه برای تامین منافع شخصی و گروهی بوده است در تصاحب زحمات دیگران در طول تاریخ و در همه زمان ها ید طولانی داشته اند و همواره برای این که بتوانند خود را در معرض دید قرار داده و به نوعی همیشه در زمره مطرح شدگان قرار بگیرند به آسانی می توانند خود را بزرگ و همه کاره و در مواردی کلید حل همه مشکلات نشان بدهند و برای رسیدن به یک موفقیت اجتماعی از پایمال کردن جق دیگران ابایی نداشته باشند.
برگزاری رقابت های والیبال زیر 23 سال آسیا میدان آزمونی برای همه آنهایی بود که در هر چه بهتر برگزار شدن آن، گوشه ای از کار را بر عهده گرفته  و خارج از توان دویدند و کوشش کردند. امروز موفقیت  در میزبانی نه برای استاندار و نه برای مدیر کل ورزش و جوانان و نه برای کس دیگری است، سکه موفقیت باید به نام مردم قهرمان و همیشه در صحنه اردبیل ضرب شود.مردم بزرگ و شهید پروری که در طول تاریخ و در صحنه های مختلف از آزمون های متعدد سربلند بیرون آمده اند و در این صحنه نیز لیاقت و کارایی خود را نشان داده و برای ایران سرافراز اسلامی آبرو کسب کرده اند.
مردم اردبیل همیشه مرد صحنه های سخت و طاقت فرسا می باشند. هر وقت که به یک کار جمعی جهادگونه نیاز باشد همه هر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص می نهند و برای سرافرازی ایران و استان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و این بار نیز چنین کردند و نام اردبیل و اردبیلی ها را بر سر زبان ها انداختند.
تماشاگر اردبیلی امروز از کاری که در ده روز گذشته انجام داده است باید خشنود باشد. تیم ملی با حمایت آنها جواز حضور در رقابت های والیبال امیدهای جهان را به دست آورده و اگر بتواند بر ژاپنی ها نیز در دیدار پایانی غلبه نماید کلکسیون افتخاراتش کامل می شود و نام اردبیلی ها نیز به عنوان حامیانی تمام عیار در دفتر تاریخ والیبال کشور ثبت می شود.
به نازم مردانی را که در ورزش استان صادقانه تلاش می کنند، به نازم آنهایی را که کشته و مرده دوربین ها و مطرح شدن ها نیستند، به نازم مردانی را که توان تحمل انتقاد را دارند و با هر حرفی که بر خلاف رای و نظر آنها باشد موضعگیری نمی کنند و برای پرونده سازی برنامه نمی چینند. به نازم مردانی را که در گمنامی تمام برای سرافرازی و سربلندی ایران و اردبیل تلاش کردند و همه ناملایمات را به جان خریدند و خم بر ابرو نیاوردند. یا حق.