1

والیبال استان و تلاش برای اوج گرفتن

مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی استان با قرار گرفتن تیم والیبال شهرستان اردبیل در سکوی اول به پایان رسید.

این مسابقات با شرکت 8 تیم پارس آباد، انگوت، بیله سوار، مشگین شهر، اردبیل، نیر، کوثر و خلخال در دو گروه چهار تیمی آغاز شد.

هیات والیبال استان اردبیل در یک اقدام مناسب و برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها، تیم های شرکت کننده در دور مقدماتی در دو گروه شمال و جنوب استان به میزبانی شهرهای کوثر و بیله سوار به میدان فرا خواند که در پایان این دور تیم های کوثر و اردبیل از جنوب استان و بیله سوار و پارس آباد از شمال استان به مرحله دوم راه یافتند.

بابرگزاری این مرحله دو تیم اردبیل و کوثر برای دیدار پایانی در خانه والیبال اردبیل روبروی همدیگر صف آرائی کردند که تیم نوجوانان اردبیل 2بر صفر کوثر را شکست داد و به مقام ثهرمانی رسید و کثر دوم شد.

در دیادر رده بندی نیز پارس آباد با غلبه بر بیله سوار در جایگاه سوم قرار گرفت.

هیات والیبال استان اردبیل از آغاز سال فعالیت گسترده ای را آغاز کرده و با گذشت دو ماه از سال برنامه های پیش بینی شده را به مورد اجراء گذاشته است. توجه به رده های پایه و فعال کردن همه شهرها و بخش ها و درگیر کردن آنها برای حضوری فعال در همه رشته ها اقدام بسیار مثبتی است که می تواند برای والیبال اردبیل آینده درخشانی ترسیم بکند.

یکی دیگر از نقاط مثبت هیات والیبال استان توجه به امر آموزش و برقراری کلاس های متعدد و دانش افزایی است. افزایش سطح علمی و مهارتی خانواده والیبال استان تضمینی برای رشد و توسعه اصولی این رشته در استان می باشد و بدون شک اگر برنامه های پیش بینی شده سال 95 هیات والیبال بمانند دوماهه اول سال به موقع اجرا بشود پایان سال مهر تائیدی بر کارآیی و کارآمدی هیات والیبال استان خواهد زد.