1

ورزشگاه رضازاده و میتینگ انتخاباتی

تبلیغات گسترده و وسیع انجام یافته در فضای مجازی نشان می دهد که رئیس جمهور در ادامه مسافرت های تبلیغاتی بر ای دیدار با مردم اردبیل، چهارشنبه هفته جاری به این استان مسافرت می نماید.

متاسفانه محلی که برای این دیدار در نظر گرفته شده ورزشگاه باز سازی شده حسین رضازاده است . علی رغم درخواست های قبلی جمعی از ورزشی های استان تصمیم مسؤولان برای تحقق این امر نوعی بی توجهی به مدیریت اماکن ورزشی است.

اگر تا دیروز تبلیغات و سیع و گسترده از باب عنایت دولت تدبیر و امید برای بازسازی و استاندارد سازی این مجموعه و مجموعه شهید آسمانی صورت می گرفت متاسفانه تصمیم اخیر مبنی بر انجام میتینگ انتخاباتی در آن ضربه زدن به هزینه های انجام یافته و تلاش هایی است که در یک سال گذشته برای آبرومندانه سازی این دو مجموعه انجام پذیرفته است.

اگر تا دیروز افتخار می کردیم که کفپوش مجموعه ورزشی رضازاده از نوع بهترین جنس و مارک جهانی است امروز نیز اگر آن مجموعه در اختیار میتینگ های انتخاباتی از هر گروه ، باند و جناح و دسته که قرار بگیرد باید افتخار بکنیم که در کم ترین زمان ممکن به معیوب ساختن آن با دست خود اقدام نموده ایم.

ممکن است ادعا بکنند که می خواهند کفپوش را مفروش کنند. این عمل هم نمی تواند از آسیب وارده به کفپوش جلوگیری بکند و مسلما در این صورت بر اساس قرارداد منعقده گارانتی کفپوش منتفی شده و شرکت امیر ساران نماینده شرکت گرفرود در ایران رسما در قبال این حرکت موضعگیری می کند.

به خاطر ورزش و برای مانور دادن و خود را عزیز این و آن کردن، ورزش اردبیل را دچار ضرر و خسران نکنید. قدم میهمان مردم اردبیل روی دید ه های ما و ورزشکاران، ولی محل برگزاری میتینگ را عوض کنید  و حفظ و نگهداری از این مجموعه را با هیچ چیز و پست و مقام و بارک اله و احسن و ماشااله عوض نکنید. حفظ و نگهداری از این سرمایه عظیم ورزش اردبیل وظیفه تک تک مسوولین است و امید است تا روز چهارشنبه با تغییر محل سخنرانی رئیس جمهور این مجموعه را از هرگونه آسیب احتمالی محاظت نمایند.

عیار همه آنهایی که سنگ ورزش را به سینه می زنند در درخواست برای تغییر محل سخنرانی مشخص خواهد شد. نمی شود هم خود را طرفدار و سینه چاک ورزش قلمداد کرد و هم از برگزاری میتینگ انتخاباتی در ورزشگاه رضازاده حمایت کرد.  ورزش و آینده آن را نباید فدای طرفداری و هواداری از یک نامزد و یک جناح کرد. ورزش اردبیل بعد از سال ها انتظار مجهز به کفپوش استاندارد شده است و به این زودی و به آسانی به آن نباید آسیب وارد ماییم.