1

مرثیه ای برای کف پوش سالن رضازاده

برگزاری هر گونه مراسم و حضورمردم و افراد عادی با کفش معمولی در محوطه ورزشگاه رضازاده و قدم زدن بر روی کف پوش آن ظلمی است که بر یکی از سرمایه های ورزش استان روا داشته می شود.

اگر تصمیم دست اندرکاران مبنی بر برگزاری گردهمایی انتخاباتی در ورزشگاه رضازاده حتمی بوده است چرا از 10 روز قبل نسبت به آماده کردن زیر ساخت های مورد نیاز اقدام نکردند؟ می توانستند به موقع ضمن تماس با شرکت نصب کننده کفپوش و با اعزام نصاب به جمع آوری کف پوش اثقدام کنند. بپذیرید که در چنین شرایطی و قرار گرفتن یکی از دو ورزشگاه رضازاده و شهید آسمانی به گردهمایی های غیر ورزشی ضربه زدن به سرمایه های ورزش اردبیل است.

ورزشی ها و کسانی که با فعالیت ورزشی بر روی کف پوش های غیر استاندارد آسیب دیدگی های متعددی را متحمل شده اند قدر کف پوش استاندارد را می دانند و آگاه هستند که حضور با کفش های معمولی بر روی کف پوش ها چه لطماتی می تواند بر آن وارد کند و چنین است که اگر مجبور به حضور باشند و کفش ورزشی به پا نداشته باشند اجازه حضور با کفش معمولی را به خود نمی دهند و با جوراب بر روی آن قدم می گذارند.حال چگونه این حضرات که در مصدر کار هستند موافقت می کنند تا میتینگ انتخاباتی با حضور ده ها و صدها نفر در روی آن برگزار شود برای ما پوشیده است.

قدر نعمت ها را باید بدانیم و اجازه ندهیم با دست های خود سرمایه ای را که با خون دل و تحمل انواع منت ها نصیب ورزش استان شده است به آسانی از دست بدهیم و برای یک سخنرانی، کف پوش استاندارد ورزشگاه رضازاده را معرض آسیب جدی قرار بدهیم.

مسؤولان و عزیزانی که تا دیروز مجهز شدن این مجموعه و استاندارد سازس آن را برای خود افتخاری قابل توجه قلمداد می کردند و این کار و اقدام آنها نیز مورد رضایت و تکریم ورزشی های استان قرار می گرفت به این زودی شیرینی استاندارد سازی سالن را در کام آنها از بین نبرند و اجازه بدهند سال های سال نام آنها در ورزش اردبیل به نکویی و زیبایی به یادگار بماند.

هر نوع تجمع و استفاده غیر ورزشی از کف پوش مجموعه ورزشی رضازاده به مانند مرثیه ای برای آن می باشد. اجازه داده نشود که خواسته و ناخواسته برای یک مراسم یک یا دو ساعته کف پوش مجموعه رضازاده به دلیل عدم رعایت موارد مورد نیاز، گارانتی چند ساله اش باطل شود.