1

تغییر محل سخنرانی رئیس جمهور و چند سؤال

جای خوشحالی دارد و قدردانی که با پیگیری های انجام یافته و موافقت ستاد مرکزی آقای روحانی و بر اساس اطلاعیه منتشر شده در راستای ضرورت حفظ امکانات و اموال عمومی و جهت جلوگیری از تخریب احتمالی کف سالن ورزشی رضازاده با تغییر محل سخنرانی موافقت کرده اند.

اما متاسفانه محل در نظر گرفته شده نیز شرایط مشابه با شرایط سالن رضازاده را دارد و این مجموعه نیز به مانند سالن شش هزار نفری به تازگی و برای رقابت های والیبال آسیا بهسازی شده و هزینه میلیاردی را نیز داشته است.

در این ارتباط چند سؤال مطرح می شود:

-اعضای ستاد ورزشکاران این نامزد انتخاباتی که اکثرا از ورزشی های زجر کشیده و حتی از دست اندرکاران ورزش استان و آشنا به وضعیت این دو مجموعه می باشند چرا برای توجیه مسؤولین مربوطه اقدام نمی کنند و نقش آنها در این ارتباط چه می باشد؟

-اعضای ستاد ورزشکاران آقای روحانی بهتر از هر فرد دیگری می دانند که بعد از بهره برداری از سالن دو هزار نفری شهید آسمانی ، ورزشکاران اردبیل فرصت و امکان ورزش کردن بر روی کف پوش ایده آل و استاندارد آن را به دست نیاورده اند آیا رواست این سالن قبل از استفاده ورزشکاران آماج حملات کفش های معمولی و غیر استاندارد قرار بگیرد؟

-آیا کف پوش سالن شهید آسمانی از نوعی تهیه شده است که حضور با کفش معمولی در روی آن بدون ایراد و روا می باشد؟

-آیا بهسازی و بازسازی سالن شهید آسمانی هزینه میلیاردی به بیت المال تحمیل نکرده است؟

-آیا حضور افراد عادی برای کف استاندارد مجموعه آسمانی آسیب وارد نمی کند؟

مسؤ ولین و دست اندرکاران مربوطه عنایت و محبت خود را نسبت به ورزش و جامعه ورزش استان تکمیل کنند و با انتقال محل سخنرانی رئیس جمهور به فضایی که کف پوش آن عمری را پشت سر گذاشته است از وارد شدن خسارت به بیت المال جلوگیری و ممانعت نمایند.

در این میان ورزشی های استان از کسانی که همیشه سنگ ورزش را به سینه می زنند و خود را در مسائل ورزشی کارشناس تر و محق تر از دیگران می دانند انتظار دارند وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهند و صرف حضور در ستاد انتخاباتی آنها را از انجام وظیفه در قبال ورزش و اماکن ورزشی باز ندارد.