1

پای کوبیدن بر کفپوش تازه نصب شده

ایام انتخابات علی رغم همه حرف و حدیث ها ، فعالیت ها، دوندگی ها، اتهام زدن ها و حساسیت های بی اساس به پایان رسید. مردم با عشق و علاقه به نظام به پای صندوق های رای رفتند و برای سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با انتخاب رئیس جمهور سرنوشت کشور در چهار سال آینده را رقم زدند
ایام تبلیغات با همه شیرینی ها و حاشیه ها و حال و هوای خاص خود برای طرفداران و هواداران کاندیداها با خاطرات خوب، خوش و در برخی از موارد بد و ناگوار همراه بود. برای بخشی از ورزشی های استان قسمتی از تبلیغات بسیار سخت، ناراحت کننده و حسرت آور بود. روزی که تصمیم گرفته شد تا میتینگ انتخاباتی دکتر حسن روحانی در سالن بهسازی شده شهید آسمانی برگزار شود، سالنی که بعد از بهسازی و کامل شدن مورد استفاده ورزشکاران استان قرار نگرفته بود به یکباره در اختیار ستاد انتخاباتی قرار گرفت تا هواداران کاندیدای یاد شده بیایند و با تمام وجود در تائید نامزد خود پا بر زمین بکوبند و لحظات احساسی فراموش نشدنی به زعم خود و دوستانشان ایجاد نمایند.
ای کاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانونی را به تصویب برسانند که بر اساس آن استفاده از اماکن و فضاهای ورزشی فقط برای فعالیت های ورزشی مجاز باشد و اجازه ندهند این اماکن که با هزاران زحمت و صرف هزینه های قابل توجه برای استفاده ورزشی ها آماده می شود در اختیار سیاست و سیاستمدران و هواداران آنها قرار نگیرد.
فریاد دوستداران واقعی ورزش اردبیل در ارتباط با عدم واگذاری دو سالن شهید آسمانی و رضازاده به میتینگ های سیاسی به جایی نرسید . هواداران دولت و آنهایی که در بخش های مختلف دارای مسؤولیت بودند نخواستند و یا نتوانستند برای همیشه در اردبیل به مسئله لگد خوردن زمین های ورزشی پایان بدهند و پرونده سوء استفاده از اماکن ورزشی را برای همیشه مختومه اعلام نمایند.
در جواب درخواست های انجام یافته توجیه های زیادی صورت گرفت از جمله این که برای حفاظت از کفپوش “هاروی” این سالن تمهیدات لازم اندیشیده شده است ولی بپذیریم که همه اقدامات انجام یافته، بهانه ای برای سرپوش گذاشتن بر کار انجام یافته بود. آنهایی که در روز یاد شده در سالن حضور داشتند دیدند که چگونه حاضرین پا بر زمین می کوبیدند و از این کار خود لذت برده و فکری به کفپوش منحصر به فرد تازه نصب شده نمی کردند.
ورزشی های صادق اگر امکان داشتند تمام آرای اردبییل را به سبد رای دکتر روحانی می ریختند به شرط آن که میتینگ یاد شده را در دو سالن رضازاده و شهید آسمانی برگزار نکنند ولی شد آنچه نباید می شد و مسلما اگر در آینده اثرات این استفاده ابزاری از سالن چهره خود را نشان بدهد حرف برای گفتن زیاد خواهد بود و در آن صورت بنا به گفته دکتر حسن روحانی صابون به حد کافی را باید از کجا گیر بیاوریم تا روسیاهان این قضیه صورت زیبا و دوست داشتنی خود را بشویند و صفا بدهند.
این کار یعنی برگزاری میتینگ انتخاباتی در سالن شهید آسمانی یک نقطه تاریک دیگر نیز در دل خود بر جای گذاشت و آن سکوت افرادی بود که در ظاهر خود را از جنس ورزش ، عاشق ورزش، خاک خورده و زجر کشیده ورزش، مدیر ورزش و خلاصه عشق ورزش می دانند . می گویند سکوت در هر عملی علامت رضایت است و این حضرات مدعی با سکوت خود مهر تاییدی بر عمل یاد شده زدند و نامی نیک و قابل قبول در دنیای ورزش از خود بر جای نگذاشتند.
امیدواریم حضور طرفداران کاندیدای ریاست جمهور در شهید آسمانی و پا کوبیدن آنها به مدت زیاد بر کف تازه نصب شده آن ضرر و خسارتی را متوجه آن نکند در غیر این صورت حتم باید بدانیم که جامعه ورزش استان آنهایی را که با سکوت خود منافع باندی و حزبی و جناحی را بر منافع ورزش ترجیح دادند ، نخواهند بخشید.