1

شب های فوتسالی در اردبیل

رقابت های فوتسال جام رمضان امسال نیز با استقبال خوب تماشاگران خونگرم اردبیلی مواجه شده است.
هر شب بعد از افطار سالن دوهزار نفری شهید آسمانی آغوش خود را به روی میهمانان خود می گشاید و برای سه بازی از رقابت های جام رمضان پذیرای آنها می شود. وقتی شور و شوق تماشاگران دیده می شود انسان با خود می گوید حیف نبود که برخی ها دوست داشتند و تلاش می کردند تا به نحوی از برگزاری رقابت ها جلوگیری کنند؟
به هر حال برای این که رقابت ها اغاز و به سرانجام برسد خون دل های زیادی خورده شد و تلاش های فراوانی بعمل آمده است. همه آنهایی که برای جلب رضایت مردم و علاقه مندان به فوتسال اقدام کردند کارشان و زحماتشان قبول درگاه حق باشد و آنهایی که می خواستند به بهانه های مختلف و با استفاده از موقعیت خویش در انجام این رقابت ها مانع تراشی بکنند، اگر یک شب برای تماشای رقابت ها رنج حضور در سالن شهید آسمانی را بر خود هموار نمایند بدون شک نسبت به رای و نظر خود احساس پشیمانی خواهند کرد.
در ماه مبارک رمضان دوستداران فوتسال بعد از یک روز روزه داری و به جا آوردن فرایض دینی در ورزشگاه شهید آسمانی گرد هم می آیند تا برای روز بعد، خود از شور و نشاط حاکم بر ورزشگاه انرژی مضاعفی بگیرند و با چهره ای بشاش و مصمم و شکست ناپذیر در میهمانی پروردگار حضور پیدا بکنند.
حضور نزدیک به دو هزار نفر در ورزشگاه برای تماشای رقابت ها و تشویق تیم های مورد علاقه نشان دهنده موقعیت خاص فوتسال در بین جوانان و مردم اتین منطقه می باشد.
متاسفانه از سال ها قبل برای بهره برداری بهینه از این عشق و علاقه توسط مسؤولین برنامه ریزی خاصی صورت نگرفته است. وقتی تیمی قادر است که به تنهایی یک هزار تماشاگر جوان و علاقه مند را در بازی های خود بر روی سکوها میخکوب نماید چرا نباید از نام و موقعیت دست اندرکاران و بازیکنان این تیم ها در طول سال برای رونق بخشیدن به رقابت های فوتسال استفاده نشود.
تماشاگران سرمایه های اصلی ورزش و رشته های مختلف ورزشی هستند . ورزشکاران برای رسیدن به موفقیت و قرار گرفتن بر روی نوار پیروزی به حمایت تماشاگران نیاز دارند. هر رشته ورزشی که با اقبال تماشاگران مواجه باشد دست اندرکارانش باسید قدر آن را بدانند و همه تلاش خود را برای استفاده بهینه از قدرت انها در جهت کسب موفقیت استفاده کنند و مسلما فوتسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست و همت مسرولان مورد نیاز است تا از این سرمایه برای بهبود حال فوتسال استان استفاده نمایند.
بازسازی ورزشگاه
امسال وقتی تماشاگران قدم به سالن شهید اسمانی می گذارند او موقعیت ان و تلاشی که برای بهسازی و آبرومند ساختن آن صورت گرفته است اظهار رضایت می کنند . کار خوب به یادماندنی و فراموش ناشدنی تاست. هر قدمی که در راه اعتلای ورزش و بهسازی و مرمت و زیبا سازی و استاندارد سازی اماکن ورزشی انجام می پذیرد در تاریخ ورزش این دیار به یادگار می مانند و ورزشگاه شهید آسمانی و بازسازی آن نیز از جمله اقداماتی محسوب می شود که توانسته است رضایت ورزشکاران استان را فراهم نماید.
نظم ورزشگاه
رقابت های فوتسال جام رمضان امسال با توجه به تعداد تیم های شرکت کنمنده از کیفیت بسیار خوبی برخوردار شده و با تلاش عوامل اجرایی رقابتها نظم و انظباط خاصی برر آن حاکم شود. وجود نظم در هر رقابت و تورنمنت ورزشی در بالا بردن وزن رقابت ها می تواند نقش مؤثری داشته باشد و جای خوشحالی دارد که رقابت های فوتسال جام رمضان سال 96 با دوندگی های بی امان عوامل اجرایی به طور مطلوب و ایده آل برگزار می شود.
مصادره زحمات دیگران
الآن هیات فوتبال شهرستان اردبیل و اعضای زحمتکش آن کاری را شروع کرده اند که می خواهند به نحو مطلوب آن را به پایان برسانند .ولی با پایان رقابت ها خواهیم دید که آنهایی که برای این رقابت ها به اندازه سر سوزنی زحمت نکشیده و عرق نریخته اند با مصاحبه های رنگارنگ با خبرنگاران نورچشمی، همه زحمات دیگران را به نام خواهند زند و به آسانی سکه