1

بازار داغ والیبال با رقابت های جام رمضان

‍به دنبال هیات فوتبال شهرستان اردبیل که برگزار کننده مسابقات فوتسال جام رمضان می باشد، هیات والیبال شهرستان نیز از جمله هیات های فعال در ارتباط با برگزاری رقابت های جام رمضان می باشد.
هیات والیبال شهرستان اردبیل که از چند ماه قبل آبستن حوادث بوده و حرف و حدیث های فراوانی از جمله تغییر رئیس هیات و معرفی یکی از اعضای خانواده والیبال اردبیل از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان به هیات استان جهت صدور ابلاغ در ار تباط با آن مطرح بوده است ولی همچنان به کار و فعالیت خود ادامه داده و برگزاری رقابت های والیبال جام رمضان نشان داد که وقتی عشق به ورزش و والیبال مطرح باشد رفتن ها و آمدن ها نمی توانند در خدمت گزاری به ورزش تاثیر گذار باشند.
کوروش فتاحی که ریاست هیات والیبال شهرستان اردبیل را بر عهده دارد، برای برگزاری رقابت های جام رمضان نلاش کرد و در یک تعامل زیبا با هیات فوتبال اردبیل و برای همکاری صمیمیانه با خانواده فوتبال شهرستان پیشنهاد برگزاری رقابت ها در ورزشگاه رضازاده را پذیرفت و نشان داد وظیفه مسؤولین است که برای جلب رضایت هواداران و علاقه مندان ورزش اقدام کرده و از هیچ گونه همکاری دریغ ننمایند.
کوروش فتاحی در آستانه شروع رقابت های جام رمضان، علیرضا انوش را طی حکمی به سرپرستی روابط عمومی هیات شهرستان منصوب کرد.
انوش یکی از علاقه مندان صمیمی والیبال و دلسپردگان به این رشته زیبای ورزشی بوده و همچنین همکار مطبوعاتی ما در نشریه وزین اردبیل امروز می باشد.مسلما وی با برخورداری از ویژگی های اخلاقی مناسب و به دور از هر گونه غرور و خودخواهی و فقط با در نظر گرفتن منافع والیبال می تواند در توسعه والیبال در اردبیل نقش مؤثری داشته باشد.
هیات والبال شهرستان بازوی توانا و قدرتمند هیات والیبال استان برای نقش آفرینی در گسترش والیبال در مرکز استان می باشد و امیدواریم چون گذشته هیات شهرستان با حمایت های استان بتواند در جذب علاقه مندان به این رشته و برخوردار کردن والیبال منطقه از پشتوانه ای توانا و قابل اعتماد موفق عمل نماید.
کورش فتاحی رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل در گفتگو با نشریه گفت: رقابت های جام رمضان گرامیداشت ”شهدای مدافعان حرم” با شرکت 8 تیم در سالن زیبا و استاندارد حسین رضازاده برگزار می شود.
وی در ارتباط با چگونگی برگزاری گفت:: بر اساس روال معمول، رقابت های جام رمضان برای هر تیم با ۴ بازیکن درون زمین و ۲ بازیکن ذخیره انجام می شود که بدون شک این شکل برگزاری می تواند بر کیفیت و حساسیت بازی ها بیفزاید.
وی افزود:در این مسابقات ۸ تیم از نقاط مختلف شهرستان اردبیل و بعضی از شهرستانهای استان بصورت دوره ای به رقابت می پردازند که بر اساس برنامه تنظیمی دیدار های رده بندی و فینال در 30 خرداد ماه انجام خواهد شد.
وی از مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس ورزش و جوانان شهرستان جهت هماهنگی و همکاری با هییت والیبال شهرستان و از داوران والیبال اردبیل به خاطر همکاری های صمیمانه و صادقانه قدردانی نمود.