1

تحرک بسکتبال با جام رمضان،جویانس قهرمان شد

 
هفتمین دوره رقابت های بسکتبال جام رمضان شهرستان اردبیل “یادواره مرحوم غلامرضا آقاخانی” با قهرمانی تیم جویانس به پایان رسید.
رقابت های بسکتبال جام رمضان اردبیل چند نکته قابل اهمیت در دل خود داشت. نامگذاری این رقابت ها  برای بزرگداشت یکی از فرزندان خدمتگزار و لایق منطقه یکی از آن چند نکته بود.
باید از هیات بسکتبال استان و شهرستان تشکر شود که با برگزاری این رقابت ها یاد جوانی انقلابی، متعهد، خدمتگزار، مؤمن و مخلص زنده نگاه داشته می شود. نسل امروز با چهره هایی که در طول تاریخ استان برای این منطقه منشاء خدمات قابل توجه و فراموش نشدنی شده اند باید آشنا بشوند و نام گذاری رقابت های ورزشی به نام آنها می تواند یکی از عوامل مهم دست یافتن به این هدف به شمار آید.
مرحوم غلامرضا آقاخانی یاد و نامش از یاد و ذهن دوستداران آن مرحوم و از صفحات تاریخ دیار همیشه قهرمان پرور و شهیدپرور اردبیل فراموش شدنی نبوده و نخواهد بود. آن مرحوم در طول حیات پر برکتش در هر پستی که قبول مسؤولیت کرد منشاء خدمات ارزنده و شبانه روزی بود. یادش گرامی باد.
با برگزاری این رقابت ها، هیات بسکتبال در ردیف هیات هایی قرار گرفت که از ماه مبارک رمضان و شب های آن بهترین بهره برداری را برای جذب علاقه مندان نمود. برنامه ریزی برای برگزاری یک دوره مسابقات، کار و تلاش و صرف وقت کافی را نیاز دارد که متاسفانه برخی ها برای آن چتدان روی خوش نشان نمی دهند اما همت هیات بسکتبال استان و شهرستان در این ارتباط می تواند الگویی برای دیگر هیات هایی باشد که می توانند با برگزاری جام رمضان در پیشرفت رشته های مختلف ورزشی مؤثر باشند.
و کلام آخر این که وجود یک حمایت کننده مالی می تواند بسکتبال اردبیل را برای نشان دادن شایستگی هایش کمک و مساعدت نماید. در این راه سرپرستی تیم جولیانس که یکی از علاقه مندان به بسکتبال و از خانواده این رشته ورزشی است می تواند نقش بسیار مهمی ایفا نماید. به نظر می رسد زمینه این همکاری کاملا مساعد بوده باشد وامید است مسؤولین بسکتبال استان با حمایت های اداره کل در این ارتباط بتوانند گام های خوبی بردارند.
رقابت های بسکتبال جام رمضان با شرکت 8 تیم جویانس، اتحاد جوان ، پیشگامان،گلدستون، آذر ساروج، مقاومت ، جوانان پیشگامان و کارگران برگزار شد. تیم ها در دو گروه رقابت های مقدماتی را پشت سر گذاشتند و در نهایت دو تیم جویانس با پیشگامان به دیدار پایانی راه یافتند.
تیم جویانس در فینال ر قابت ها که با حضور علاقه مندان به بسکتبال ، بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان ، خانواده مرحوم غلامرضا آقاخانی و عوض نخست رئیس ادره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برگزار شد با پیروزی بر حریف به مقام قهرمانی رسید و پیشگامان در سکوی دوم قرار گرفت.
دیدار رده بندی مقاومت بر اتحاد جوان غلبه کرد و مقام سوم این رقابت ها را به دست آورد. همچنین در پایان این رقابت ها از محمد میر فتاحی کاپیتان اسبق تیم ملی نوجوان بسکتبال تجلیل شد.
اسامی تیم جویانس: محسن محمدی ،عرفان محمدی، سجاد جوان امانی ، رسول جوان امانی، سبحان جوان  امانی، سالار علیزاده، داوود صراطی نژاد، هادی صراطی نژاد، نیما ملک پور، محمد نظری، فرشید عزیزی ، حسن رضایی
سر مربی: ناشر رضایی ، مربی: سعید رسول زاده و سرپرست رضا فتحی