1

تماشاگران شهید مبارکی و رونق بازار فوتسال

دور دوم رقابت های فوتسال جام رمضان امشب با دو دیدار پی گیری می شود که دیدار دو تیم شهید مبارکی و گنج پدر سرعین مهم ترین دیدار یکشنبه شب محسوب می شود.

شهید مبارکی با تکیه بر تماشاگران خوب و مثال زدنی اش و گنج پدر با نگاه به تجربه و قدرت یاران فوتبالی اش در اندشه کسب هر سه امتیاز این دیدار هستند.

تماشاگران تیم شهید مبارکی نعمتی برای فوتسال اردبیل محسوب می شوند. حضور گرم و با عشق و علاقه آنها حال و هوای خاصی به دیدارهای جام رمضان می بخشد. هدایت و رهبری این تماشاگران در مسیری صحیح و اصولی و بهره برداری بهینه از استقبال مثال زدنی آنها از رقابت های فوتسال می تواند در آینده این رشته پرطرفدار تاثیر گذار باشد.

تماشاگرانی که ساعت ها از وقت خود را در ورزشگاه ها و تماشای مسابقات ورزشی سپری می کنند و حتی برای این امر هزینه هایی را نیز متقبل می شوند علاقه مند به ورزش هستند و اگر زمینه های لازم برای مدیریت درست احساسات و علاقه آنها فراهم گردد فضای مطلوب و مثال زدنی می تواند در ورزشگاه های ما حاکم باشد.

هواداران تیم فوتسال شهید مبارکی از آن دسته طرفدارانی هستند که برای حمایت همه جانبه و تمام قد از تیم محبوب شان در ورزشگاه حضور می یابند و امیدواریم این تماشاگران که سرمایه های عظیم ورزش و فوتسال استان هستند امشب نیز بدون توجه به حاشیه ها فقط در فکر و اندیشه حمایت از تیم باشند و بهانه ای به دست بهانه جویان و دشمنان قسم خورده فوتسال و جام رمضان ندهند.

تماشاگران فوتسال جام رمضان باید بر این نکته آگاه باشند که با کوچک ترین حرکت حاشیه ساز در روی سکوها، فشار مضاعفی بر گردانندگان و زحمتکشان این رقابت ها وارد می شود و آنها برای بازگرداندن وضعیت به حالت عادی انرژی بیشتری را باید تلف بکنند. بنابراین وظیفه همه آنهایی که می خواهند رقابت های فوتسال با آن شور و نشاط همیشگی دنبال شده و در راه برگزاری آن سنگ اندازی نشود و به عبارتی دیگر امکان هر گونه عمل از بدخواهان فوتسال و جام رمضان سلب گردد رعایت اصول اخلاقی و باید ها و نبایدهای مربوط به این رقابت ها می باشد.

تماشاگران تیم های مختلف و از جمله شهید مبارکی یکشنبه شب با رفتار های قابل دفاع نشان خواهند داد که آنها به چیزی جز رشد ورزش و تعالی فوتسال فکر نمی کنند و در کنار آن با تمام وجود برای پیروزی تیم شان فریاد می زنند و با هر حرکت مثبت بازیکنان سرود شادی سر می دهند.

بدون شک یکشنبه شب دیدار دو تیم گنج پدر سرعین و شهید مبارکی دیداری زیبا و پرهیجان خواهد بود. گنج پدر با تکیه بر برخی از یاران فوتبالی چون مهدی رمضان زاده و فرزاد رحیمی و شهید مبارکی با بازیکنانی با انگیزه و تماشاگرانی پرشور و پرشمار به کم تر از سه امتیاز این دیدار راضی نبوده و نیستند و بنابراین تلاش تا آخرین ثانیه ها در دستور کار آنها قرار خواهد گرفت.

برای این که دیدار دو تیم دیداری کاملا فوتسالی و به دور از حاشیه و لذت بخش از آب در بیاید نقش نیمکت های دو تیم را نیز نباید فراموش کرد. آرامش در نیمکت هر تیم می تواند عاملی تاثیر گذار در پیروزی و حرکت رو به جلو داشته باشد.