1

بهراد امتیاز لیگ یک خریداری می کند

تیم فوتسال بهراد با خرید امتیاز لیگ یک در فصل آینده رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور دومین فصل حضور در این سطح از رقابت ها را تجربه می کند.

بر اساس گزارش های رسیده به دنبال سقوط تیم بهراد به دسته دوم لیگ باشگاه های کشور دست اندرکاران این باشگاه برای خرید امتیاز یک تیم دسته اولی اقدامات اولیه را انجام داده اند .

اگر مدیر عامل علاقه مند و بی حاشیه این باشگاه آنچنانچه در جامعه فوتسالی مطرح است نسبت به این کار موفق گردد، مسلما با کمک تجربیاتی که از حضور در فصل گذشته به دست آمده است این بار تیمی قوی و قابل اتکا روانه رقابت ها خواهند شد.

حضور مهندس مهدی پاشایی مدیر عامل باشگاه به همراه حمید عینی سرمربی، حسن پاشایی مربی دروازه بانان و علی پاشایی سرپرست تیم بهراد در سالن شهید آسمانی در جریان دیدار دو تیم شهید مبارکی و گنج پدر سرعین بر این شایعات دامن زد.

بدون شک باشگاه بهراد یکی از معدودترین باشگاه های اردبیل است که از زمان آغاز فعالیت تا به امروز بدون حاشیه و در راستای انجام وظایف اقدام نموده و یکی ار باشگاه های موفقی است که حاشیه کمتر در اطراف آن توان خود نمایی پیدا کرده است.

عمل به موقع به تعهدات، به کارگیری افراد علاقه مند و صادق، حرکت در مسیر قانون و مقررات و عشق به فوتسال و گسترش آن در سطح استان از ویژگی های مدیریت این باشگاه بوده است.

امید است در ادامه خدمات این باشگاه به فوتسال و گسترش آن در منطقه، مدیر عامل و دیگر دست اندرکاران، شایعه خرید امتیاز یک تیم دسته اولی را به واقعیت تبدیل کنند تا فوتسال اردبیل بار دیگر فرصت لازم برای اثبات توانایی های فرزندان این منطقه را به دست آورد و مطمئنا این بار اگر چنین موقعیتی فراهم شود با بسیج همه امکانات مورد نیاز آن را نباید از دست داد.