1

تیوا ماشین و همیاران پاک دیداری حساس و تعیین کننده

در سومین شب از دور دوم رقابت های فوتسال جام رمضان دو دیدار مهم و سرنوشت ساز بین تیم های گنج پدر سرعین و بازرگانی حسن پناه و همیاران پاک و تیوا ماشین برگزار می شود.
دوستداران و علاقه مندان به فوتسال در صورت حضور در ورزشگاه از تماشای این دیدارها ضرر نخواهند کرد.
گنج پدر یکشنبه شب در مقابل تیم شهید مبارکی نشان داد که به آسانی در برابر حریف تسلیم نمی شود و ضمن این که به رموز حفظ دروازه خودی آگاه است در ضد حمله ها و فرصت های به دست آمده نیز می تواند خطرآفرین باشد و در مقابل تیم بازرگانی حسن پناه نیز از یاران فوتسالی خود انتظار درخشش در این دیدار و گل زنی را خواهد داشت.
دیدار دوم امشب دیداری تعیین کننده و به نوعی رقابت بین فوتبالی ها و فوتسالی ها محسوب می شود. وقتی همکار جوان و پرتلاش ما “امیر رضا سعیدی” در دومین شماره خبرنامه بازی های فوتسال جام رمضان مطلب دوئل فوتبالیست ها و فوتسالیست را مطرح کرد گویا نگاه کاملی به این دیدار داشته است چرا که دیدار دو تیم همیاران پاک با تیوا ماشین را می توان به رقابت فوتبالیست ها و فوتسالیست ها در جام رمضان تعبیر کرد.
همیاران پاک با یک جمع فو.تبالی به این رقابت ها گام گذاشته است. حضور بازیکنانی چون وحید عزیزی، مهدی واثق و برادران عرفانی به همراه مصطفی نوبخت کفه فوتبالی بودن اکثریت این تیم را سنگین می کند و در مقابل تیوا ماشین یک تیم منسجم و فوتسالی می باشد .
دیدار این دو تیم زیبایی خاصی را با خود به همراه خواهد داشت. از زمان شروع رقابت ها، دیدار دو تیم تیوا ماشین و بازرگانی حسن پناه را می توان بهترین دیدار برگزار شده تا کنون نام برد و امید می رود بازی دو تیم تیوا ماشین و همیاران پاک نیز مسابقه ای به یاد ماندنی باشد و صحنه های بسیار زیبایی را در دل خود به همراه داشته باشد.
تیوا ماشین تیمی است که بحث مدیریت، اقتدار مربی، حرف شنوی بازیکنان، علاقه به پیراهن و تلاش تا آخرین لحظه ها در آن حرف اول را می زند. خارج از هر نتیجه ای که این قبیل تیم ها در چارچوب میدان به آن دست می یابند تماشای بازی و دیدن انسجام و ویژگی های یک تیم خوب، انسان را به تحسین وا می دارد.
مسلما دیدار دو تیم همیاران پاک و تیوا ماشین به دور از هر گونه حاشیه می تواند دقایق و لحظات دیدنی برای تماشاگران رقم بزند.