1

احتمالات صعود تیم ها به مرحله سوم و جمع ۸ تیم برتر رقابتها جام رمضان ۹۶ اردبیل

:
گروه_یک (مجتمع_ورزشی_شهدا ؛ شهید_فخرزاده ؛ چاپ_ولیعصر) :

  • صعود تیم مجتمع ورزشی شهدا بعنوان تیم اول قطعی شده است.

تیم مجتمع ورزشی شهدا با کسب پیروزی در هر 2 دیدار خود بعنوان تیم اول راهی مرحله بعد شده است و تیم بعد از بین تیم های شهید فخرزاده و چاپ ولیعصر خواهد بود و احتمالات صعود این دو تیم به شرح ذیل است :

  • احتمال اول – برد تیم شهید فخرزاده : مشخصا با پیروزی تیم شهید فخرزاده آنها 3 امتیازی شده و به مرحله بعد می روند.
  • احتمال دوم – برد تیم چاپ ولیعصر : همچنین در صورت پیروزی چاپ ولیعصر این تیم  3 امتیازی شده و راهی مرحله بعد می شود.
  • احتمال سوم – تساوی : بدلیل تفاضل گل بهتر تیم شهید فخر زاده این دیدار با هر تعداد گلی که مساوی تمام شود شهید فخرزاده به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

بدین ترتیب شانس صعود تیم شهید فخرزاده در روز آخر مرحله دوم بیشتر از چاپ ولیعصر است و آنها حتی با یک تساوی هم جواز صعود میگیرند اما چاپ ولیعصر برای صعود باید پیروز میدان شود.
گروه_دو ( شهید_نونهال ؛ کوهی ؛ شهدای_مدافع_حرم) :
صعود تیم شهید نونهال قطعی شده است.
تیم شهید نونهال با یک تساوی و یک پیروزی به مرحله بعد صعود کرده است اما صدرنشینی او بستگی به نتیجه دیدار کوهی و شهدای مدافع حرم خواهد داشت ؛ احتمالات صعود این گروه به شرح ذیل است :
احتمال اول – برد تیم کوهی با نتیجه 4 بر 0 و کمتر : در این صورت امتیازات برابر می شود ، تیم شهدای مدافع حرم حذف شده و تیم کوهی بعنوان تیم دوم و شهید نونهال بعنوان تیم اول صعود می کند زیرا تیم کوهی در تفاضل گل و یا در گل زده با تیم شهید نونهال کمتر و یا برابر خواهند شد که نتیجه ضربات پنالتی آنها به سود تیم شهید نونهال می باشد.
احتمال دوم – برد تیم کوهی با اختلاف 4 گل و به بالا و گل زده بالای 4 در این دیدار : در این صورت امتیازات برابر می شود ، تیم شهدای مدافع حرم حذف شده و تیم کوهی بعنوان تیم اول و تیم شهید نونهال راهی مرحله بعد می شوند زیرا تفاضل و یا گل زده تیم کوهی بیشتر از شهید نونهال خواهد بود.
احتمال سوم – تساوی : در صورت تساوی بر اساس امتیازات تیم شهید نونهال با 4 امتیاز و تیم کوهی با 2 امتیاز و تیم شهدای مدافع حرم با 1 امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار می گیرند و تیم های شهید نونهال و کوهی به ترتیب بعنوان تیم اول و دوم صعود می کنند.
احتمال چهارم  – برد تیم شهدای مدافع حرم : در صورت برد تیم شهدای مدافع حرم بر اساس امتیازات تیم شهید نونهال با 4 امتیاز و تیم شهدای مدافع حرم با 3 امتیاز و تیم کوهی با 1 امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار می گیرند و تیم های شهید نونهال و شهدای مدافع حرم به ترتیب بعنوان تیم اول و دوم صعود می کنند.
بدین ترتیب شانس صعود تیم کوهی در این گروه برای صعود بیشتر از شهدای مدافع حرم است و آنها با یک تساوی هم جواز صعود میگیرند و حتی میتوانند بعنوان تیم اول صعود کنند اما شهدای مدافع حرم برای صعود باید پیروز میدان شود.
گروه_سه ( همیاران_پاک ؛ تیوا_ماشین ؛یاران_وحید) :
صعود تیم همیاران پاک قطعی شده است.
تیم همیاران پاک با یک شکست و یک پیروزی به مرحله بعد صعود کرده است اما صدرنشینی او بستگی به نتیجه دیدار تیوا ماشین و یاران وحید خواهد داشت ؛ احتمالات صعود این گروه به شرح ذیل است :
احتمال اول – برد تیم تیوا ماشین : در این صورت بر اساس امتیازات تیم تیوا ماشین با 6 امتیاز و تیم همیاران پاک با 3 امتیاز و تیم یاران وحید بدون امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار می گیرند و تیم های تیوا ماشین و همیاران پاک به ترتیب بعنوان تیم اول و دوم صعود می کنند.
احتمال دوم – تساوی : در این صورت بر اساس امتیازات تیم تیوا ماشین با 4 امتیاز و تیم همیاران پاک با 3 امتیاز و تیم یاران وحید با 1 امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار می گیرند و تیم های تیوا ماشین و همیاران پاک به ترتیب بعنوان تیم اول و دوم صعود می کنند.
احتمال سوم  – برد تیم یاران وحید با اختلاف 1 گل : در این صورت بر اساس امتیازات هر سه تیم 3 امتیازی می شوند و تیم های همیاران پاک بعنوان تیم اول و تیوا ماشین بعنوان تیم دوم بعلت تفاضل گل بهتر نسبت به یاران وحید صعود می کنند.
احتمال چهارم  – برد تیم یاران وحید با اختلاف 2 گل تا 3 گل : در این صورت بر اساس امتیازات هر سه تیم 3 امتیازی می شوند و تیم های همیاران پاک بعنوان تیم اول و یاران وحید بعنوان تیم دوم بعلت تفاضل گل بهتر نسبت به تیوا ماشین صعود می کنند و صعود تیم یاران وحید بعنوان تیم دوم به این علت است که در مقایسه با همیاران پاک یا تفاضل کمتری خواهد داشت و یا در صورتی که تفاضل گل و گل زده آنها برابر باشد در بازی رودررو مقابل همیاران پاک شکست خورده است.
احتمال پنجم  – برد تیم یاران وحید با اختلاف 3 گل با گل زده بالای 4 و یا اختلاف بیشتر از 3 گل : در این صورت بر اساس امتیازات هر سه تیم 3 امتیازی می شوند و تیم های یاران وحید بعنوان تیم اول و همیاران پاک بعنوان تیم دوم بعلت تفاضل گل بهتر نسبت به تیوا ماشین صعود می کنند و صعود تیم یاران وحید بعنوان تیم اول به این علت است که در مقایسه با همیاران پاک یا تفاضل گل بیشتری خواهد داشت و یا گل زده آنها بیشتر خواهد بود.
بدین ترتیب شانس صعود تیم تیوا ماشین در این گروه برای صعود بیشتر از یاران وحید است زیرا آنها با کسب پیروزی ؛ مساوی و حتی یک باخت با اختلاف 1 گل جواز صعود میگیرند اما یاران وحید برای صعود باید با اختلاف بیش از 1 گل پیروز میدان شود.
گروه_چهار (شرکت_گنج_پدر_سرعین ؛ بازرگانی_حسن_پناه ؛شهید_مبارکی) :
صعود هیچ یک از تیم ها قطعی نشده است.
پیچیده ترین گروه مرحله دوم مسابقات امسال گروه چهار رقابتها است زیرا در هر دو بازی برگزار شده دو تیم به تساوی رسیده اند و گروه مرگ رقابتها احتمالات بسیار بالایی را برای صعود تیم ها پیش روی خود می بیند که چند تعداد از احتمالات مهم صعود این گروه به شرح ذیل است :
احتمال اول – برد تیم بازرگانی حسن پناه : در این صورت بر اساس امتیازات تیم بازرگانی حسن پناه با 4 امتیاز و تیم شرکت گنج پدر سرعین با 2 امتیاز و تیم شهید مبارکی با 1 امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار می گیرند و تیم های بازرگانی حسن پناه و شرکت گنج پدر سرعین به ترتیب بعنوان تیم اول و دوم صعود می کنند.
احتمال دوم – برد تیم شهید مبارکی : در این صورت بر اساس امتیازات تیم شهید مبارکی با 4 امتیاز و تیم شرکت گنج پدر سرعین با 2 امتیاز و تیم بازرگانی حسن پناه با 1 امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار می گیرند و تیم های شهید مبارکی و شرکت گنج پدر سرعین به ترتیب بعنوان تیم اول و دوم صعود می کنند.
احتمال سوم – تساوی صفر بر صفر : در این صورت بر اساس امتیازات هر سه تیم 2 امتیازی می شوند و تیم های شرکت گنج پدر سرعین و بازرگانی حسن پناه به ترتیب بعنوان تیم اول و دوم صعود می کنند زیرا بدلیل تفاضل گل برابر هر سه تیم باید به گل زده تیمها دقت نمود که تیم های بازرگانی حسن پناه و شرکت گنج پدر سرعین هر دو 1 گل زده دارند اما تیم شهید مبارکی گل زده ندارد پس حذف می شود و دلیل صعود تیم بازرگانی حسن پناه بعنوان تیم اول این است که بدلیل مساوی بودن امتیاز ، تفاضل ، گل زده و گل خورده ضربات پنالتی رودررو دو تیم به سود شرکت گنج پدر سرعین تمام شده است.
احتمال چهارم – تساوی یک بر یک : در این صورت بر اساس امتیازات هر سه تیم 2 امتیازی می شوند و تیم های بازرگانی حسن پناه و شهید مبارکی به ترتیب بعنوان تیم اول و دوم صعود می کنند زیرا بدلیل تفاضل گل برابر هر سه تیم باید به گل زده تیمها دقت نمود که تیم بازرگانی حسن با 2 گل زده بعنوان تیم اول صعود می کند و تیم های شهید مبارکی و شرکت گنج پدر سرعین در مقایسه بایکدیگر امتیاز ، تفاضل ، گل زده و گل خورده برابری دارند وبدلیل پیروزی تیم شهید مبارکی در ضربات پنالتی رودررو دو با تیم شرکت گنج پدر سرعین بعنوان تیم دوم صعود می کند.
احتمال پنجم – تساوی دو بر دو و بیشتر : در این صورت بر اساس امتیازات هر سه تیم 2 امتیازی می شوند و تیم های بازرگانی حسن پناه و شهید مبارکی به ترتیب بعنوان تیم اول و دوم صعود می کنند زیرا بدلیل تفاضل گل برابر هر سه تیم باید به گل زده تیمها دقت نمود که تیم بازرگانی حسن با 3 گل زده و یا بیشتر بعنوان تیم اول صعود می کند و تیم شهید مبارکی با 2 گل زده و یا بیشتر بعنوان تیم دوم صعود می کند و تیم شرکت گنج پدر سرعین بعلت 1 گل زده که کمتر از گل زده دیگر تیم ها می باشد حذف می شود.
بدین ترتیب شانس صعود تیم بازرگانی حسن پناه بیشتر از همه است و تنها در صورتی که بازی خود را ببازد حذف خواهد شد در این گروه تیم شهید مبارکی یا باید تساوی 1 بر 1 به بالا داشته باشد و یا پیروز شود تا در مرحله بعد حاضر گردد.