1

تجهیز کمپ ترک اعتیاد آزادی به امکانات ورزشی

توسعه و تجهیز کمپ‌ها به تجهیزات ورزشی اهمیت دارد و در این مسیر باید ظرفیت ورزش های همگانی در کمپ‌های ترک اعتیاد فراهم شود.
ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جریان بازدید از مرکز ترک اعتیاد آزادی با اعلام مطلب بالا افزود:اتجهیز کمپ های ترمپک اعتیاد به وسایل و امکانات ورزشی ضروری است .
وی افزود: در این کمپ سعی خواهیم نمود با توسعه تجهیزات و لوازم ورزشی برای توسعه ورزش را درمیان میان معتادان در کمپ ها ایجاد کنیم و هر فرد معتادی که به طور کامل بتواند پاکی و بهبودی خود را بدست آورد، ضمن ثبت نام در باشگاههای تخصصی، زمینه استفاده رایگان از امکانات ورزشی استان برای او فراهم می کنیم .
وی بیان کرد: تجهیز کمپ‌ها به وسایل ورزشی نیازمند فضاهای مناسبی است تا بتوان این تجهیزات را برای استفاده افراد بیمار به منظور توسعه ورزش همگانی به کار برد. برخی از بهبود یافتگان وقتی از کمپ ها رها می شوند اگر نتوانند در جلسات خودجوش به منظور پیشگیری از گرایش دوباره به اعتیاد شرکت کنند دچار بازگشت به اعتیاد می شوند .
وی عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی وظیفه دارند و باید بیماران را به سمت ورزش سوق دهیم تا شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی باشیم .