1

حمایت از عوامل اجرایی ضامن برگزاری موفق فوتسال جام رمضان

برگزاری یک دوره مسیابقه فشرده با حاشیه های زیاد،کاری بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد.تماشاگران و تیم ها برای بازی کردن و تماشای رقابت ها با انواع انتظارات و توقع ها پا به سالن مسابقات می گذارند و این عوامل اجرایی هستند که باید علی رغم همه مشکلات و نارسایی ها به این توقع ها پاسخ گفته و سعی نمایند که موجبات رنجش و ناراحتی فردی را فراهم نکرده و هم زمان با آن نیزدر اجرای قوانین و مقررات مربوط به مسابقات ساعی و کوشا باشند.
عوامل اجرایی رقابت های فوتسال جام رمضان امسال برای برگزاری این رقابت ها تا به اینجای کار زحمات زیادی را متقبل شده اند . مثل معروفی است که می گوید عزا و عروسی فرقی به حال مرغ نمی تواند داشته باشد چرا که در هر حالت عزای وی بر پا می شود. وضعیت عوامل اجرایی رقابت های فوتسال نیز درست شبیه این مثل است که با هر اتفاق و با هر سنگی که به شیشه می خورد این عاشقان فوتبال و فوتسال هستند که زیر شدید ترین انتقاد ها و تهمت ها قرار گرفته و زیر سؤال می روند.
عوامل اجرایی رقابت های فوتسال جام رمضان امسال مسابقاتی منظم و با نظم و ترتیب قابل قبول را برگزار کرده و به ادعای همه کسانی که در سال های گذشته نیز از نزدیک با این رقابت ها درگیر بوده اند در سال 96 برگزاری رقابت ها از ویژگی های چندی برخوردار بوده و شکل و شمایل یک تورنمنت را دارا می باشد. برگزاری رقابت های جام رمضان امسال حاصل زحمات و خون دل خوردن های جمعی دوستدار ورزش است که نباید آن را فراموش کنیم.
روغنی در شیشه بینی صاف و روشن ریخته
غافلی بر سر چه آمد کنجد و بادام را
برای تداوم این وضعیت لازم است همه کسانی که برای فوتسال و پر کردن اوقات فراغت علاقه مندان به رشته های ورزشی فکر می کنند از عوامل اجرایی رقابت ها حمایت نمایند و با نزدیک شدن به مراحل پایانی رقابت ها که مسلما از حساسیت بیشتری نیز برخوردار خواهند شد در پشتیبانی از این زحمتکشان دریغ ننمایند.
همه کسانی که می خواهند فوتسال جام رمضان با پرونده ای پر بار و سرشار از موفقیت و رضایت علاقه مندان به کار خود پایان بدهد باید از کسانی که قصد دارند با منفی بافی ، بداخلاقی و حسادت، آرامش و برنامه های آن را دچار اختلال بکنند امکان عمل را سلب نمایند و با هوشیاری در قبال رفکار نابخردانه و غرض آمیز آنها رفتار کرده و تلاش و نقشه های اتاق فکر این قبیل افراد را نقش بر آب نمایند.
چه زیبا خواهد بود که در ایام مقدسی چون ماه مبارک رمضان در نزد همه کسانی که به نحوی با ورزش، فوتبال و فوتسال ارتباط دارند منافع ورزش و فوتبال را بر خواسته های شخصی و منافع باندی و خودخواهی ها و …. ترجیح داده بشود و بدون توجه به حاشیه ها زمینه را برای برگزاری منظم رقابت های جام رمضان بیش از بیش فراهم کرده و از این فرصت به دست آمده در حمایت از فوتسال و جذب هر چه بیشتر علاقه مندان و جوانان به این رشته به حد کافی استفاده نمایند.
نا گفته پیداست که برای رسیدن به این هدف نقش تماشاگران و دست اندرکاران تیم های پرطرفدار مهم و تاثیر گذار است. چه زیبا خواهد بود که همه هواداران تیم ها فقط به فکر تشویق تیم خود باشند و از پرداختن به مسایل حاشیه ای و دامن زدن به برخی رفتارهای نکوهیده و نسنجیده اجتناب کرده و با رفتار مناسب برای بازیکنان، کادر فنی، عوامل سرپرستی و هواداران پرونده ای سرشار از خوبی ها و زیبایی ها تشکیل بدهند.
باید بپذیریم رفتار و چگونگی برخورد تماشاگران با مسایل مختلف این رقابت ها سندی محکم برای برخورد مسؤولین با آن در سال های آینده می باشد. تماشاگران و عوامل اجرایی و تیم ها فکر نکنند که اگر امسال رفتارشان به هر ترتیبی که بوده باشد نمی تواند در سرنوشت سال های آینده آنها تاثیر گذار نباشد. اگر هواداران تیمی مدام در فکر و اندیشه برهم زدن جو سالن و تحت تاثیر گذاشتن این و آن باشند کم ترین تصمیم در مورد آنها می تواند جلوگیری از حضور تیم منتسب به این تماشاگران در رقابت های سال های آینده باشد.
امیدواریم همه دست به دست هم بدهند و با شکوه و زیبایی رقابت های فوتسال جام رمضان را به پایان برسانند و همه مسؤولین و کسانی را که با برگزاری این رقابت ها مخالف بودند به تحسین وادارند.