1

سخنگوی ستاد برگزاری مسابقات انتخابی والیبال جهانی معرفی شود

میزبانی اردبیل برای رقابت های والیبال انتخابی جهانی آسیا خبر خوشحال کننده ای بود که امروز در سطح جامعه انتشار یافت.

اعلام این خبر عکس العمل های متفاوتی را به همراه داشت. عده ای این میزبانی را در توسعه استان و جذب گردشگر و معرفی توانایی ها، استعدادها و داشته های منطقه بسیار مؤثر می دانند و جمعی دیگر نیز بر این اعتقادند که به جای پرداختن به این قبیل میزبانی ها رسیدگی به وضعیت ورزش حرفه ای و حمایت رشته های مختلف تماشاگر پسند بهتر است در دستور کار قرار بگیرد.

مسلما میزبانی اردبیل برای رقابت های مهم بین المللی از نظر کمک به تقویت زیر ساخت های ورزشی و بحث توریسم ورزشی بسسیار با اهمیت بوده و یکی از ضروریات می باشد. در کنار آن پرداختن به یکی دیگر از نیازهای استان از جمله ورزش حرفه ای و تقویت تیم های ورزشی برای حضور در رقابت های لیگ نیز مورد انتظار است و امیدواریم مسؤولین استان در این راستا نیز قدم های بسیار مثبتی بردارند.

به هر حال در دو ماه آینده به دلیل میزبانی برای یک تورنمنت ورزشی مهم، اردبیل کانون توجه دوستداران والیبال ایران و آسیا خواهد بود و چه زیبا می شود که مسؤولین و دست اندرکاران امر از این فرصت به دست آمده برای تقویت دوستی ها و یک رنگی ها  استفاده نمایند.

از امروز تا پایان مسابقات انواع مصاحبه ها، ادعاها ، جلسات و رجزخوانی ها شروع خواهد شد. برگزاری هر تورنمنت و رقابت ورزشی زحمات زیادی را طلب می کند و می تواند همیشه حرف و حدیث های فراوانی به دنبال داشته باشد. بنابراین برای جلوگیری از بمباران خبری افکار عمومی و اظهار نظرهای متفاوت، پیشنهاد می شود که از همین امروز تکلیف مردم از بابت عاملین و مؤثرین در کسب میزبانی ، مسؤولیت های افراد، سخنگویان ستاد برگزاری، نحوه مصاحبه ها و اطلاع رسانی ها مشخص گردد تا هیچ سوء تفاهم، کدورت و سم پاشی را تا پایان مسابقات شاهد نباشیم.

اخبار و اطلاعات مربوط به این رقابت ها در سطح استان فقط از یک کانال اطلاع رسانی شود و از تعدد منابع خبری جلوگیری شود. کافی است که به خبرهای منتشر شده امروز در این ارتباط توجه شود. اظهار نظرهای مختلف و منابع خبری متعدد می تواند در دل خود پیام های خاصی را به جامعه انتقال بدهد و چه زیبا و بهتر خواهد بود که همه دست اندرکاران و کسانی که مسؤولیت خواهند داشت در کنارهم دست به دست هم برای سرافرازی و سربلندی مردم همیشه در صحنه و قهرمان و ولایتمدار اردبیل تلاش بکنند و در دو ماه آینده به نوعی اطراف  برخی از صفات نکوهیده از جمله خودمحوری، تک روی و شهرت طلبی خط قرمز بکشند.

امید است این مسابقلات بیش از بیش به سربلندی، کارآیی، توانایی، قدرت و لیاقت خانواده ورزش و والیبال استان مهر تایید بزند.