1

هواداران متعصب در انتظار تصمیم شورای شهر جدید

سکوهای ورزشگاه شهید آسمانی در شب های ماه مبارک رمضان از چهره های مختلفی از طرفداران ، علاقه مندان و هواداران ورزش استان پذیرایی می کند.
برگزاری رقابت های فوتسال جام رمضان فرصتی برای تجدید دیدارها و یادآوری روزهای خوش گذشته ورزش استان و بخصوص فوتبال می باشد. وقتی چند چهره قدیمی ، درآشنا، سرد و گرم روزگار چشیده و جوانان علاقه مند به ورزش در کنار یکدیگر قرار گرفته و سفره دل پیش همدیگر باز می کنند بدون شک یکی از موارد بحث ، فوتبال و وضعیت تیم شهرداری است.
باورکردنی نبوده و نیست که تیمی چون شهرداری با آن پیشینه و قدرت و جایگاه در فوتبال با سقوط های پی در پی به وضعیت اسفناک و دردآوری دچار شود و در طول دو سال با سقوط  های متوالی در پایین ترین سطح لیگ کشوری یعنی دسته سوم رقابت ها قرار بگیرد.
دیدن چهره هایی که مدت ها برای سربلندی تیم شهرداری و فوتبال اردبیل تلاش کرده و شب و روز دویده و انواع ناملایمات را به جان خریده اند در ورزشگاه شهید آسمانی انسان را یاد روزهای طلایی شهرداری می اندازد. روزهایی که بیش از 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی گردهم می آمدند و با هدایت و راهنمایی لیدرهای متعصب و زحمتکش ، تیم را در رسیدن به پیروزی و ارائه یک بازی خوب و منطقی همراهی می کردند.
آیا بازگرداندن آن روز ها به فوتبال اردبیل بار دیگر می تواند امکان پذیر باشد؟ آیا می توان یک بار دیگر جنب و جوش، خوشحالی، فریادهای از ته دل و شادی وصف ناپذیر تماشاگران را در روی سکوهای ورزشگاه تختی مشاهده کرد؟ آیا می توان لیدرها را در حال برنامه ریزی و تشویق و ترغیب تماشاگران برای حمایت همه جانبه از تیم شهرداری دید؟
می توان به همه این آرزوها دست یافت به شرطی که مسؤولین و بخصوص اعضای جدید شورای شهر و شهردار پیام طرفداران فوتبال را بشنوند و برای احیای تیم و خرسند نمودن تماشاگران و جلب رضایت دوستداران و هواداران تیم شهرداری برنامه ریزی کنند و هزینه در ارتباط با ورزش را سرمایه گذاری تلقی بکنند و ایجاد شور و نشاط پایدار در جامعه را در ردیف برنامه های مهم و اولویت دار خود قرار بدهند.
زحمات لیدرهای فوتبال اردبیل و عشق و علاقه و تعصب تماشاگران فهیم و هواداران عاشق و دلباخته شهرداری در تاریخ ورزش این دیار ماندنی است و امیدواریم شورای شهر جدید با آغاز فعالیت رسمی خود تعیین تکلیف تیم و حمایت جدی از آن را در ردیف برنامه ها و اقدامات اولویت دار قرار بدهد.