1

فینال والیبال جام رمضان در سالن شهید آسمانی

هیات والیبال شهرستان اردبیل مسابقه پایانی جام رمضان را امروز در ساعت 30/22ز یگزار می کند

این مسابقات با شرکت 8 تیم از هفته اول ماه مبارک رمضان در سالن شش هزارنفری حسین رضازاده آغاز شد و امروز به ایستگاه آخر رسیده است تا علاقه مندان بتوانند از نزدیک رقابت دو تیم راه یافته به مرحله پایانی را شاهد باشند.

در دیدار پایانی دو تیم مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع) و شهرداری انگوت در سالن شهید آسمانی روبروی یکدیگر صف آرایی می کنند. این دیدار را منصور نجف زاده و حسن فراقی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت می کنند و علی عباس زاه و بهروز پوررضا و محمد رضا رحیمیان نیز منشی و کمک داوران این دیدار خواهند بود.

هیات والیبال شهرستان اردبیل علی رغم برخی مشکلات و شایعات موجود در برگزاری این رقابت ها به نحو مطلوب عمل کرد و خانواده والیبال منطقه را از بابت برگزاری یک دوره مسابقه خرسند نمود.

والیبال در بین رشته های ورزشی در سطح استان و اردبیل از جایگاه خوبی برخوردار می باشد و در صورت همکاری همه عوامل و بهره برداری از فرصت های به دست آمده و دوری جستن از باند بازی و گروه بازی می توان به آینده این رشته امیدوار شد.

ممکن است برخی از عزیزان در تحول بخشیدن به والیبال استان سهم بیشتر و قابل توجهی به خود قائل باشند و نقشی را که در این راه ایفا کرده اند بهتر، بالاتر و جامع تر از دیگر نقش ها قلمداد نمایند . کسی نمی تواند زحمات کسانی که در این راه تلاش کرده اند را منکر شود ولی حفظ این موقعیت و استفاده از آن اگر در مسیر صحیح و اصولی باشد می توان به نتایج تاثیر گذار آن در آینده دل بست و چنانچه موفقیت های به دست آمده وسیله ای برای بهره برداری های شخصی و باندی باشد از این اقدامات در نهایت نتیجه مطلوب عاید ورزش و والیبال نخواهد شد.

بدون شک همه علاقه مندان به والیبال برای تماشای دیدار پایانی در ورزشگاه شهید آسمانی حضور یافته و شبی زیبا برای والیبال اردبیل رقم خواهد خورد.

تلاش همه کسانی که برای به پایان رساندن مطلوب رقابت ها، هیات والیبال شهرستان را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دادند، قابل تقدیر می باشد.

کوروش فتاحی رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل در تماس با دفتر نشریه از دکتر بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان و عوض نخست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل به دلیل همکاری و موافقت با برگزاری رقابت ها در سالن زیبا و استانداردشش هزار نفری تتشکر و قدردانی کرد.