1

شهرداری انگوت قهرمان شد

مسابقات والیبال جام رمضان اردبیل با قهرمانی تیم شهرداری انگوت به پایان رسید.

آخرین دیدار این مسابقات که چهارشنبه شب در سالن شهید آسمانی اردبیل و با حضور جمعی از مسؤولین و علاقه مندان به والیبال و بین دو تیم شهرداری انگوت و مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع) اردبیل برگزار شد حکم قهرمانی تیم شهرداری انگوت به امضاء رسید.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان، برادران معاون ورزشی اداره کل، نخست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل ، نادری مسؤول تربیت بدنی سپاه و جمعی از پیشکسوتان و استخوان خرد کرده های والیبال ، بیست و هشتمین بازی این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند. هرچند که جای خالی برخی از مسؤولین و بخصوص رئیس هیات والیبال استان در جایگاه مخصوص بیشتر احساس می شد.

در روزهای اخیر انتشار مطالبی در ارتباط با والیبال از جمله اعلام میزبانی اردبیل برای مسابقات والیبال انتخابی جهانی آسیا از قول مدیر کل ورزش و جوانان استان و بیان گوشه ای از تاریخ گذشته والیبال اردبیل و یادآوری لزوم حفظ وحدت و برخورد صمیمی با مسایل، متاسفانه به مذاق برخی از عزیزان خوش نیامده و به نوعی با خط و نشان کشیدن و به کار بردن سلاح تهدید و تهمت  به مقابله با نوشته های ما بر آمده و وعده داده اند که در آینده نسبت به ما و نشریه دست به افشاگری خواهند زد!!!!!. هر چند که در اولین گام نسبت به امکان خرید قلم نگارنده و فروشی بودن آن تاکید کرده و تهمت ناروا و ناپسند و زشتی را متوجه ما کرده اند ولی مطمئنا با این برخوردها و ترفندها از راهی که در پیش گرفته ایم نمی توانند ما را مجبور به سکوت کرده و نشریه را به پایگاهی برای تمجید و تعریف از برخی ها تبدیل نمایند.

وقتی انسان در کارها، اقدامات و برخوردهای خود، خداوند قادر و منان را ناظر بر اعمال و رفتارخود نداند، خطرناک می شود و ممکن است کارهایی از او سر بزند که بعد ها پشیمانی و ندامت به دنبال داشته باشد. معاوضه آخرت با دنیا و موقعیت های زود گذر آن کاری بس غیر قابل جبران می باشد و چون ترس ما از خداوند و روز جزا شعار نیست و واقعیت می باشد بنابراین همه نوشته ها و گفته های خود را بر اساس واقعیت های موجود بر روی کاغذ می آوریم تا فردای قیامت در پشگاه احدیت احساس شرمندگی نکنیم.

خود را آماده کرده ایم که از امروز حملات گسترده ای از برخی از اجیرشدگان در فضای مجازی را نیز پذیرا باشیم ولی باکی نیست در جایی که امید به خداوند باشد تلاش مذموم و نکوهیده برخی ها ثمری جز سرافکندگی برای آنها نخواهد داشت.

مسابقات والیبال جام رمضان به همت هیات والیبال شهرستان اردبیل و با حضور هشت تیم برگزار و با انجام 28 بازی به ایستگاه آخر رسید.

تیم شهرداری انگوت علی رغم شکست 3بر2 در آخرین دیدار مقابل مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع)اردبیل به مقام قهرمانی رسید. تیم رضی در سکوی دوم ایستاد و مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع) به مدال برنز رسید.

حضور تیم هایی از انگوت و رضی در این رقابت ها و تحمل مشکلات ناشی از بعد مسافت کاری بسیار ارزنده و نشان از عشق و علاقه جوانان این مناطق به ورزش زیبای والیبال می باشد.

مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع) نیز که یکی از مؤسسات فعال در امور خیریه و تحت پوشش قرار دادن افراد نیازمند جامعه به شمار می رود در سال های اخیر تلاش کرده است با حضور در رقابت های والیبال که به مناسبت های مختلف برگزار می شود سهمی در پیشرفت و توسعه والیبال اردبیل داشته باشد.

در پایان جوایز و کاپ  قهرمانی توسط مسؤولین حاضر در سالن به تیم ها و نفرات برتر اهداءشد و از برخی از پیشکسوتان و زحمتکشان این رقابت ها نیز تجلیل شد.

با قدردانی از آنهایی که برای روشن نگاه داشتن چراغ والیبال در اردبیل و استان تلاش می کنند امید می رود با حاکم شدن فضای وحدت و یکپارچگی در والیبال، توسعه هرچه بیشتر آن در سطح منطقه را شاهد باشیم.