1

حاشیه های شب آخر رقابت های فوتسال جام رمضان

آخرین شب از رقابت های فوتسال جام رمضان با حاشیه هایی همراه بود که خواندن آنها خالی از لطف نمی تواند باشد.

*در شب پایانی دیدارها جایگاه مخصوص تعداد قابل توجهی از مسؤولین را در آغوش گرفته بود. امسال اولین شبی بود که در جایگاه مخصوص جنب و جوش خاصی مشاهده می شد. در طول برگزاری رقابت ها ، مسؤولین و دست اندرکاران ورزش استان از تماشای بازی ها کمتر استقبال کرده بودند.

قدوم پربرکت مسؤولین

*چهار دقیقه به پایان نیمه اول دیدار پایانی، تمامی نورافکن های سالن شهید آسمانی اردبیل را روشن کردند. از آنجایی که تماشاگران ، بازیکنان و عوامل مسابقات در بیست و چند روز گذشته عادت به کم نوری محل برگزاری داشتند با نورانی شدن سالن برای لحظاتی چشمان خود را بستند تا بتوانند با شرایط جدید ایجاد شده کنار بیایند. ای کاش فرماندار، نماینده مردم و منتخبین شورای شهر در شب های قبل نیز برای حضور در سالن قدم رنجه می فرمودند تا تماشاگران به برکت حضور آنها بازی را در روشنایی مطلوب تماشا می کردند.

خرمی و پارگی رباط

*وقتی در جایگاه خبرنگاران از پارگی رباط علی خرمی بازیکن توانمند فوتسال اردبیل خبر دادند آه از نهاد همه کسانی که این بازیکن مؤثر را از نزدیک می شناختند، بر آمد. وی در دیدار با تیم گنج پدر سرعین در دقایق پایانی با خطای بازیکن حریف آسیب دید که نظر نهایی پزشکان پارگی رباط وی بوده است. برای این بازیکن با اخلاق سلامتی و بازگشت موفقیت آمیز به فوتسال را آرزو می نماییم.

حضور مسؤولین

*در شب پایانی رقابت ها فرماندار اردبیل، یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، دو تن از منتخبین شورا و مدیر کل ورزش و جوانان برای تماشای مسابقات در جایگاه حاضر بودند و به هنگام توزیع کاپ و مدال ها، لطف الهیان شهردار اردبیل نیز به سالن مسابقات آمد. حضور وی در سالن با استقبال حاضرین مواجه شد.

تقدیر از نیروی انتظامی

*در پایان رقابت ها از سوی هیات فوتبال شهرستان اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان از نیروی انتظامی به خاطر همکاری مؤثر و نزدیک با برگزار کنندگان رقابت ها با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ترک سالن

*از یک دقیقه به پایان مسابقه فینال کم کم تماشاگران سالن را ترک کردند و به تماشای مراسم اهدای جوایز روی خوش نشان ندادند.

مراسم زیبای توزیع جوایز

*به همت عوال اجرایی مسابقات و همکاری اداره ورزش و جوانان اردبیل، امسال فوتسال جام رمضان در توریع جوایز مراسمی زیبا که نظم در آن حرف اول را می زد ، شاهد شد. این کار نتیجه زحمات عده ای عاشق فوتبال و خدمت بی منت بودند که باید به همه آنها خسته نباشید گفته شود.

عوامل اجرایی

*دور از انصاف است که از برخی زحمتکشان و دست اندرکاران این رقابت ها اسمی به میان نیاید. مصطفی فیروزی، ودود اسحق زاده، ناصر آفتابی، وحید حسینی، کمیته داوران شهرستان،  عوامل ورزشگاه تختی و صمد مدبر، هیات پزشکی استان ، خبرنگاران مطبوعات و رسانه ملی و مسؤول رسانه ای مسابقات، جوان پرتلاش و کاربلد امیر رضا سعیدی و … که بار اصلی این رقابت ها را بر عهده داشتند.

پیشکسوتان بزرگوار

*جمعی از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال اردبیل در اکثر شب ها در محل مسابقات حضور می یافتند که این کار آنها قوت قلبی برای جوانان دست اندرکار رقابت ها بود. مسعود هوشمندی ، نادر کهنمی و غفور نژاد ابراهیمی از پیشکسوتانی بودند که تقریبا در همه شب ها در سالن حضور می یافتند.

عکاسان فعال

*مهدی صفوی  و مصطفی  رمضان زاده دو جوان خوش قلب و کارآ  زحمت تهیه عکس از بازی ها را بر عهده داشتند که به این عزیزان نیز باید خسته نباشید گفت.