1

استارت فعالیت هیات والیبال اردبیل با معرفی مسؤولین کمیته ها

هیات والیبال شهرستان اردبیل با معرفی مسؤولین کمیته های مختلف دور جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرد.

وقتی در جلسه رؤسای هیات های والیبال شهرستان ها سید شمس الدین عاملی به عنوان رئیس هیات والیبال اردبیل معرفی شد با استقبال از این انتخاب نوشتیم که با مدیریت عاملی که یکی از پشکسوتان و صاحبان والیبال اردبیل می باشد این رشته می تواند در مسیر توسعه قرار بگیرد و دور جدیدی از حیات والیبال در این منطقه آغاز شود.

عاملی در اولین گام از اقدامات خود با انتخاب مسؤولین کمیته های مختلف به نوعی ادعای ما را به اثبات رساند. او با دعوت از تنی چند از پیشکسوتان و زحمتکشان والیبال اردبیل در کنار جوانان جویای نام و امتحان پس داده نشان داد که برای اداره امور والیبال شهرستان تجربه و نیروی جوانی را در کنار هم قرار می دهد تا بدین وسیله بتواند والیبال اردبیل را از مشکلات و نارسایی هایی که با آن مواجه می باشد برهاند و آن را در مسیر رو به جلو قرار بدهد.

امید آن می رود دست اندرکاران ورزش و جوانان شهرستان و همچنین هیات والیبال استان زمینه را برای هرچه بهتر فعالیت عاملی پو همکارانش فراهم نمایند و عاملی و اقدامات وی در جهت بهبود وضعیت را رقیبی برای خود به حساب نیاورده و در مقابل آنها سنگ اندازی ننمایند.

استقلال عمل و تن ندادن به خواست های غیر منطقی و غیر اصولی و مقاوت در برابر زیاده خواهی ها و خودمحوری ها و ایستادگی در مقابل بدخواهان ورزش والیبال یکی از ویژگی های عاملی از زمان فعالیت وی در منطقه از دهها سال قبل محسوب می شود و وی با آن همه ویژگی های منحصر به فرد به خوبی می تواند در برابر هرگونه برنامه ریزی، شایعه پراکنی و اتهام زنی ها ایستادگی کرده و برای همیشه پرونده افراد به ظاهر دوستدار و سینه چاک والیبال و در باطن دشمن والیبال و دلباخته منافع شخصی را ببندد و به تمام  حرف و حدیث ها در  این ارتباط پایان بدهد.

انتصاب کوروش فتاحی به عنوان دبیر، سید محمد هاشمی به عنوان مسؤول کمیته استعداد یابی، پیمان مدرس مسؤول کمیته داوران، علی نصراله زاده کمیته محلات و سحر رحیمی به عنوان نائب رئیس بانوان نوید روزهای آفتابی و پربار برای والیبال اردبیل را می دهد.

همکاران عاملی برای جامعه ورزش و والیبال اردبیل، استان و منطقه چهره شناخته شده ای بوده و نیاز به معرفی ندارند. فتاحی و هاشمی شناسنامه های والیبال اردبیل به شمار می روند و پیمان مدرس جوان پرتلاش، مؤدب و تحصیلکرده ای است که علی رغم جوانی از کارنامه خوبی در والیبال برخوردار  می باشد و علی نصراله زاده چهره خیری که عمرش را در کارهای خیر و دستگیری از مستمندان گذرانده و یکی از چهره های دوست داشتنی و حسینی اردبیل می باشد که در کنار نائب رئیس بانوان می توانند برای والیبال اردبیل کارساز باشند و منشاء خیر و پیشرفت این رشته گردند.

نباید شک تردیدی داشت که ممکن است از همین امروز و فردا برخی ها اگر عاملی و همکارانش را سدی در مقابل اهداف غیر ورزشی خود ببینند دست به یک سری اقدامات و شایعه پراکنی ها بزنند که امید است در صورت تحقق چنین وضعیتی عاملی به کمک مسؤولین در جهت شفاف سازی و روشن کردن حقایق و در نهایت احقاق حق هیات والیبال اقدام کرده و اجازه هیچگونه اظهار نظر های بی پایه در ارتباط با هیات را ندهد.