1

آقایان توان پذیرش واقعیت ها را ندارند

به دنبال انتشار مطلبی تحت عنوان  جوابگوی طلبکاران نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته دوم در سایت نشریه برخی از حضرات به جای تن دادن به واقعیت ها و دست کشیدن از برخی از رفتار ها و حرکت ها در گروه هیات فوتبال استان به کشف جدیدی دست یافته و نویسنده مطلب را از امضا کنندگان قرارداد واگذاری تیم شهرداری قلمداد کرده و به خیال خود از ما مچ گیری کرده اند.
در ارتباط با بیانات آنهایی که کمر فوتبال اردبیل را شکسته اند و موفق به کشفی جدید شده اند توضیحاتی لازم و ضروری است.
-تاکنون در هیچ جا و مطلبی منکر حضور در آخرین جلسه کمیته تشخیص اهلیت و امضای صورتجلسه تنظیمی نشده و بر اساس آرشیو بارها بر این مساله اشاره کرده ام.
-کمیته تشخیص اهلیت با واگذاری تیم به آبی پوشان در صورت تحقق شرایطی موافقت کرد که متاسفانه در کمتر از یک ماه شورای شهر  به تغییر شروط از جمله جایگزینی سفته به جای تضمین بانگی اقدام کرد و بدین ترتیب مصوبات و شروط کمیته را نادیده گرفت. روی این اصل کمیته تشخیص اهلیت در بحران به وجود آمده سهمی نداشته بلکه آنهایی که با عجله و در کمترین زمان ممکن با امضای سرپرست وقت شهرداری تغییر در شروط قرارداد را پیشنهاد و تا تصویب پیگیری کردند باید جوابگو باشند و نیازی به افاضات برخی از مقصرین نبوده و نیست.
-اگر مسوولین و دست اندرکاران شهرداری و باشگاه به تعهدات خود عمل می کردند و انتقال مالکیت به موقع انجام می پذرفت و ضمانت نامه بانگی اخذ می شد شرایط به نفع فوتبال اردبیل تغییر پیدا می کرد.
-هر بحثی که در ارتباط با فوتبال اردبیل در سایت نشریه منتشر می شود هدفی جز بیان واقعیت ها نیست و جایی که مقصر باشیم آن شهامت را داریم که عذرخواهی بکنیم بنابر این آنهایی که ظلم مضاعف در حق فوتبال و تیم شهرداری روا داشته اند بهتر است که به جای حاشیه پردازی به سوالات مطرح شده پاسخ گویند و از فرافکنی اجتناب نمایند.