1

بادمجان دور قاب چین ها

در اولین شماره نشریه ورزش اردبیل که در تاریخ ۲۹بهمن سال ۱۳۹۳ منتشر شد در مطلبی تحت عنوان قربانت گردم! مواظب بادمجان دور قاب چین ها باش! خطر فرصت طلبان، بله قربان گوها و نان به نرخ روز خورها به رییس وقت فوتبال استان یادآوری شد.

از همان روزی که مدیریت فونبال اردبیل با رای مجمع به رییس سابق سپرده شد برخی از افراد عقده ای و جویای نام و موقعیت،فرصت یافته و در کم ترین زمان ممکن با تغییر رنگ و موضع به ثناگویان هیات فوتبال استان تبدیل شدند و با رفتارهای غیر معقول و پشت پا زدن به گذشته برای جلب اعتماد رییس وقت دست به هر کاری زدند و متاسفانه اهمیتی که در آن مقطع به این قبیل بادمجان دور قاب چین ها داده شد برخی از آنها به هدف خود رسیدند.
مطمینا فرصتی به دست خواهد آمد تا اقدامات افرادی که نقاب بر چهره زده و تیشه به ریشه فوتبال استان زدند اطلاع رسانی شود و پرده از رفتارهای غلط و منفعت طلبانه آنها برداشته شود و دلایل سینه چاکی برخی ها که یک شبه پیشرفت قابل توجهی داسته اند بر همگان آشکار و روشن شود.
فضای بیشتر دادن به افراد نالایق،بد دهان و جویای نام و نشان یکی از بزرگترین اشتباهات انجام یافته در فضای فوتبال استان بوده است. برخی ها در سایه چاپلوسی به جایگاهی رسیده اند که نتایج زیان بار آن را گذشت زمان به وضوح و روشنی نمایان خواهد ساخت.
فضای به وجود آمده در فوتبال اردبیل و کاشته شدن بذر بی اعتمادی در آن و اختلافات موجود بین اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان نتیجه و حاصل تلاش های بادمجان دور قاب چین ها است. آنها نفع خود را در تیره تر شدن فضا و عمیق تر شدن این فاصله ها می دانند. چرا که تجربه نشان داده است در طول شش سال گذشته از این سیاست به خوبی بهره برداری کرده و به اهدافشان دست پیدا نموده اند.
آنها هر روز نقشه جدیدی را اجرایی می کنند تا افراد مقبول و قابل احترام و دارای جایگاه در فوتبال استان به کاخ حافظ نزدیک نشوند چرا که حضور آنها در صحنه ،میدان عمل افراد متظاهر و کم ظرفیت را کاهش داده و فضای مودت و دوستی را در فوتبال گسترده خواهد کرد.
این افراد با دفاع ناشیانه و مساله دار از فوتبال استان و سرگذشت آن در شش سال گذشته و به سینه زدن سنگ مدیریت آن بر آتش اختلافات فوتبال هرروز بیشتر ازروز قبل می افزایند و از آشفتگی ایجاد شده بهترین بهره برداری را می کنند.
رییس سابق هیات فوتبال استان برای رسیدن به هدف باید فکری به مشاوران و سینه چاکان خود بکند و با حذف بادمجان دور قاب چین ها به حاکمیت آرامش در فضای فوتبال استان کمک بکند
تا زمانی که زمینه برای تاخت و تاز ،تهمت زنی و رفتارهای خارج از عرف و اصول برخی ها فراهم است شک نباید کرد که برگشت آرامش و یک رنگی و وحدت به فوتبال استان امکان پذیر نخواهد بود.
اگر برای فوتبال اردبیل دلسوزی کرده و خدمت به آن رادر سرلوحه کارهای خود قرارداده ایم باید در گام اول از اصل سپردن کار به کاردان دفاع کرده و در همین راستا نسبت به دور کردن متملق های از خدا بی خبر و منفعت طلبان نان به نرخ روز خور اقدام نماییم.