1

دروغ که شاخ و دم ندارد!!!!!!

 


کانال فوتبال اردبیل در موضعگیری به مطلب بهتاج مدیر احمدی نژاد واکنش نشان داده و برای سرپوش گذاشتن به واقعیت های موجود دست به دامن دروغ شده است.
هر رسانه ای باید در امر اطلاع رسانی بی طرفی خود را حفظ بکند. در آن مطلب گفتیم که کانال فوتبالی ها از هول حلیم در دیگ نیفتند و دروغ اطلاع رسانی نکنند. یادآوری کردیم بهتاج مدیر دولت تدبیر و امید است و او را مدیر احمدی نژاد خواندن دروغی بزرگ محسوب می شود. از خدمات دولت نهم و دهم در ورزش استان سخن گفتیم و ازمدیران ورزش استان در آن ایام دفاع کردیم . کجای مطلب ما دفاع از بهتاج بوده ما نمی دانیم. مطلب ما دفاع از حریم رسانه و امانتداری آن و بیان گوشه از خدمات دولت نهم و دهم بود. حال اگر به زور می خواهید آن مطلب را در جانبداری از بهتاج وانمود بکنید بحثی نیست چرا که مردم با قرار دادن دو مطلب یاد شده در کنار هم متوجه می شوند که چه کسانی نان به نرخ روز خور و فرصت طلب هستند.
در بخش دیگری ادعا شده است که بیشتر آگهی های اداره کل ورزش و جوانان در نشریه ورزش اردبیل چاپ می شود. این هم از آن دروغ ها و تهمت هایی است که می تواند قابل پیگیری باشد‌ .از مهر ماه سال گذشته که نشریه از چاپی به الکترونیکی تغییر وضعیت داده برای نمونه یک آگهی چه از اداره کل و  چه از دیگر نهادها منتشر نشده است و قبل از آن تاریخ نیز در ۲۴ شماره چاپ شده فقط یک آگهی از اداره کل چاپ شده که هزینه آن هم تا همین اواخر پرداخت نشده بود. اگر کانال فوتبالی ها به گفته خود ایمان دارند لطفا لیست آگهی های چاپ شده را منتشر بکنند و دست از نشر اکاذیب بردارند.