1

لغو مراسم پایانی بی حرمتی به شرکت کنندگان در پیاده روی

مراسم پایانی پیاده روی با خانواده امروز در شورابیل لغو شد و خانواده ها با دلخوری تمام مجموعه تفریحی ورزشی شورابیل را ترک کردند.
چرا باید چوب عدم هماهنگی دستگاه ها و بخش ها و برخی منیت ها را مردم بخورد؟ کاری به این نداریم که در اتفاق پیش آمده تقصیر با کدام مدیر و مسوول و نهاد و اداره است مهم این است که حرمت مردمی که صبح روز جمعه برای یک پیاده روی مفرح و حضور در مراسم پایانی آمده بودند نتوانستند به نتیجه نهایی دست پیدا بکنند.
چه کسی جوابگوی این بی حرمتی به مردم وخانواده هاست؟ اگر برای نصب جایگاه و بنر باید از متولی شورابیل مجوز اخذ می شد چرا به موقع این کار انجام نپذیرفته است؟ متولیان مجموعه چرا قبلا تصمیم خود را اطلاع رسانی نکرده اند؟ اختلاف برگزارکنندگان و متولیان مجموعه بر سر چه بوده است؟ آیا معنی و مفهوم حمایت از ورزش همگانی مخالفت با برگزاری مراسم و تشویق هر چه بیشتر خانواده ها برای روی آوردن به ورزش است؟
چه کسی باید جوابگوی بی حرمتی به مردمی باشد که صبح جمعه به دعوت متولیان در شورابیل حضور یافته بودند؟شهرداری،اداره کل ورزش و جوانان،شرکت مخابرات و ….‌؟ خدمت به مردم و خادمی مردم را در عمل باید ثابت کرد و کمتر شعار داد.