1

کانال فوتبال اردبیل و فرار از واقعیت ها

جولان دادن عده ای در فضای مجازی که حتی قدرت  معرفی خود راندارند جای سوال دارد.این که آنها از نشر اکاذیب و اتهام زدن به این و آن چه اهدافی را در سر دارند و می خواهند سرسپردگی و بندگی خود را به چه کس و یا چه کسانی نشان بدهند؟

وقتی توان مقابله با واقعیت ها در برخی از افراد وجود نداشته باشد برای فرار از آن ها به ریسمان های پوسیده متوسل می شوند.غافل از این که نفس کشیدن در سایه ریسمان هایی که از استحکام کافی برخوردار نیستندچند صباحی بیشتر طول نکشیده و آن چنان سقوط می کنند که دیگر نام و اثری از آن ها باقی نمی ماند.
ادامه ریاست بر یک مجموعه و یا یک هیات ورزشی و یا دل نکندن از برخی موقعیت ها ارزش آن را ندارد که انسان در زیر نقاب و در قالب افرادی مجهول به تلاش های آنچنانی دست بزند و اصول اخلاقی را زیر پا بگذارد و با اتهام زدن به این و آن و انتشار مطالبی سراپا کذب به دست و پا بیفتد و کارنامه ای سیاه از دوران حضور در صحنه ورزش را به یادگار بگذارد.
مطلبی با عنوان بهتاج مدیر احمدی نژاد  در سایت نشریه منتشر شد  تا مشت کسانی که به دروغ سنگ طرفداری از ورزش را به سینه می زنند باز کند و چهره منفی آنها را به جامعه معرفی نماید. آقایان با دستپاچگی به جای این که به چگونگی و چرایی انتشار اخبار دروغ و سراپاکذب و دلیل انتشار آن جواب بدهند و از جامعه ورزش و علاقه مندان به فوتبال عذرخواهی نمایند در کمال تعجب طلبکارانه اتهامات دیگری را وارد کردند.
کانال فوتبال اردبیل در قبال مطلب یاد شده به انتشار مطلبی کوتاه اقدام کرده و مدعی شد که در آن مطلب به طرفداری از بهتاج قلم فرسایی شده است. در بخش دیگری نیز از آگهی های اداره کل و اختصاص آنها به نشریه ورزش اردبیل به صراحت سخن گفته اند که این بحث به نوبه خود قابل پیگیری است تا حداقل در مرجعی قانونی آقایان ادعای خود را به اثبات برسانند.
این افراد به انتشار این مطلب بسنده نکرده و با یک سری حرکات و تماس ها تلاش کردند تا به نحوی به گل آلود کردن بیشتر آب اقدام نمایند و حتی این مطلب را  به برخی از نشریات منتقد اداره کل ربط بدهند.
رفتار آقایان و کسانی که به حرف ها و سخن آنها گوش می دهند نشان دهنده این است که آقایان یا مطلب یاد شده را از اول تا آخر مطالعه نکرده اند و یا درک و سواد و علم شان آنقدر پایین است که نمی توانند برداشت مناسبی از مطالب انتشار یافته داشته باشند. آنها به دستور اربابانشان هر چقدر تلاش بکنند تا چهره خدمتگزاران و نام آوران عرصه ورزش را مخدوش کرده و فضایی مناسب بزای تازه از راه رسیده ها و چسبیده ها به فوتبال فراهم بکنند راه به جایی نخواهند برد.
بارها گفته شده است که مسوولین هیات های ورزشی و بخصوص کسانی که در فوتبال استان ادعای مدیریت و رهبری دارند برای حاکمیت آرامش در این رشته باید فعالیت حاشیه سازان و نان به نرخ روز خورها را محدود کرده و به حرف ها ،سخنان و مشورت این قبیل افراد منفعت طلب کم تر بها بدهند. مسلم است کسانی که از برکت فوتبال به نان و نوایی رسیده و از سفره پهن آن متنعم شده و به طرق مختلف از آن سو استفاده کرده اند همیشه در تلاش خواهند بود که فضا را آلوده کنند و از برنامه ریزی و رفتارهای عقلایی و مبتنی بر اخلاق حسنه ممانعت نمایند.
اگر رفتار کسانی که به خاطر منافع شخصی به ورزش و ساختار آن و فوتبال لطمه می زنند ادامه پیدا کند با ارایه مدارک و مستندات باید پرده از چهره برخی از منفعت طلبان از خدا بی خبر کنار زده شود.
و نمونه هایی از علل مخالفت عده ای با بعضی ها به صراحت بیان گردد تا همه از اهداف کسانی که به ناحق  در ورزش صدحب مقام و موقعیتی شده اند ، آگاهی یابند.
آنهایی که در کانال فوتبال اردبیل ادعای خدمت به ورزش و دلبستگی به فوتبال و وضعیت فعلی آن در استان را دارند چرا برای یک بار هم که شده اقدام به بررسی نتایج به دست آمده توسط فوتبال اردبیل در رده های پایه در سطح رقابت های فصل گذشته را نمی کنند؟چرا صادقانه رقابت های لیگ کشوری در رده های پایه را مورد تجزیه و تحلیل قرار نمی دهند؟ چرا تا دری به تخته می خورد منتقدان فوتبال را با عناوین مختلفی مورد حمله قرار می دهند؟چرا به نشر اکاذیب علاقه دارند ؟ چرا نمی گویند با زیر پا گذاشتن واقعیتی که برای همه مشخص است بهتاج  را مدیر دولت احمدی نژاد معرفی می کنند؟ چرا جریت آن را ندارند که بیایند و با شهامت از اشتباه خود از افکار عمومی عذرخواهی بکنند ؟ چرا این حضرات همیشه می خواهند اشتباه را با یک اشتباه دیگر پوشش بدهند؟
هر نشریه سیاست،روش و دیدگاه خاص خود را در بیان مشکلات و مسایل مربوط به ورزش دارد. همه آنها علی رغم اختلاف نظر روابط صمیمانه ای با هم دارند.این را گفتیم تا گردانندگان برخی از کانال ها و دلباختگان و سرسپردگان بعضی از هیات های ورزشی کاملا بدانند و آگاه باشند که نمی توانند در اجرای سیاست تفرقه انداختن در جمع خانواده مطبوعات موفق شوند. این حضرات بهتر است که یا در روش خود برای مقابله با واقعیت ها تغییرات لازم را ایجاد بکنند و یا از طرفداری کورکورانه به خاطر پست و مقام و دو روز نظارت و یک روز مدرسی دست کشیده و از ایجاد حاشیه بیشتر و تفرقه در جامعه فوتبال و ورزش خودداری نمایند.