1

ضرورت راه اندازی حمام سالن کشتی سید حاتمی

در روزهای اخیر سالن کشتی مرحوم میر عباس سید حاتمی در ورزشگاه تختی اردبیل بعد از بازسازی افتتاح و در اختیار کشتی گیران این شهر قرار گرفت.
باز سازی  و بهسازی اماکن و فضاهای ورزشی استان یکی از اقدامات و کارهای قابل قبولی است که مسوولین ورزش استان برای تحقق آن کمر همت بسته اند.
آنهایی که با عینک بدبینی ،هر اقدام اداره کل ورزش و جوانان استان را منفی و در راستای ظلم به ورزش اردبیل می دانند حتما در قبال بهسازی و بازسازی این فضاها نیز تفسیری خاص و نگرشی منحصر به فردخواهند داشت.
هر فرد منصف و آنهایی که به هیچ وجه برای قربانی کردن حق به خاطر دست یافتن به منافع شخصی و گروهی را نمی پسندند در انتقاد از هر مجموعه و دسنگاهی عدالت را رعایت و بی طرفی را پیشه می کنند. بحث بهسازی و یا بازسازی اماکن ورزشی در دو سال اخیر به حق مورد توجه قرار گرفته و اقداماتی که در این رابطه انجام پذیرفته قابل تقدیر می باشد.
یکی از اماکنی که بهسازی آن رضایت قشر عظیمی از ورزشکاران اردبیل و گشتی گیران را به دنبال داشت سالن کشتی مرحوم سید حاتمی است که از زمان بهره برداری نواقص جزیی داشته که متاسفانه تاکنون برطرف نشده است.
مهم ترین مساله ای که برای این سالن از ضروریات می باشد راه اندازی دوش ها و بهره برداری از حمام آن است که امید می رود در روزهای آینده این مشکل نیر به همت دست اندرکاران برطرف گردد.
ضرورت راه اندازی حمام این مجموعه در تماس های مختلف بادفتر نشریه از سوی تعدادی از کشتی گیران اردبیلی مورد تاکید قرار گرفته است.