1

والیبال استان در راه توسعه و پیشرفت

وقتی در یک هیات ورزشی هر روز و هر هفته برنامه های جدیدی اجراء می شود و برای آینده ای بهتر گام های جدید و قابل قبولی بر داشته می شود به فرداهای آن رشته امیدواری ها بیشتر و بیشتر می شود.

اگر از آغاز سال 95  و در این دو ماه و اندی که از سال می گذرد نگاهی به کارنامه ها و عملکرد هیات های ورزشی استان انداخته شود، چند هیات ورزشی می توان را پیدا کرد که در این مدت برنامه های متنوع و پرباری اجراء کرده اند؟. آیا در میان چهل و اندی هیات ورزشی می توان به تعداد انگشتان یک دست اسامی هیات هایی را که در دو ماه اخیر درخشیده اند بیان نمود؟

در اینکه یک هیات را موفق قلمداد کنیم فقط کسب عنوان و مدال و درخشش در میادین ورزشی نمی تواند ملاک عمل و ارزیابی قرار گیرد. هر چند که این خود یکی از پارامترهای تعیین کننده و اساسی است ولی در کنار آن توجه به زیر ساخت ها وهمت گماشتن برای پشتوانه سازی و تلاش برای به دست آوردن موقعیت از دست رفته و جمع کردن اکثریت مطلق اعضای خانواده یک رشته در زیر یک سقف و بی ادعا و بدون تکبر و ارائه آمارهای دروغین به پیش رفتن و پنهان نشدن در زیر موقعیت این مسئول و آن منتخب از عوامل مهم و قابل توجهی هستند که می تواند موجب سربلندی و سرافرازی یک هیات ورزشی باشد. اقداماتی که تضمین کننده آینده یک رشته و حرکت دادن آن به سوی توسعه و پیشرفت می باشد.

با این مقدمه به جرئت می توان گفت هیات والیبال استان از اوائل سال، هیاتی پرکار، آینده نگر با کارنامه ای ایده آل و قابل دفاع می باشد . اقداماتی که در دو ماه اخیر انجام پذیرفته به دور از هر گونه حاشیه سازی و غوغاسالاری بوده و چون قصد و نیت چیزی جز خدمت به ورزش و جوانان نبوده و نیست ، چراغ خاموش و به دور از هر گونه خودنمائی و فخر فروشی کاری می کنند کارستان که مسلما نتایج آن در آینده والیبال این دیار کاملا چهره خود را نشان داده و بانیان و عاملان آن نامی نیک و قابل احترام در تاریخ ورزش به یادگار خواهند گذاشت.

توجه به مهمترین اقدامات انجام یافته در دو ماه گذشته می تواند ادعای انجام یافته را تایید نماید. برگزاری کارگاه آموزشی تکنیک های پایه والیبال با حضور جواد مهرگان دبیر آموزش فدراسیون، افتتاح خوابگاه خانه والیبال استان، انتخاب مربی تیم های نوجوانان و جوانان استان و عقد قرار داد با اصغر نائینی چهره نام آشنای والیبال کشور، انتخاب رئیس هیات به عنوان یکی از پنج عضو هیات رئیسه امور استان های فدراسیون، برنامه ریزی برای کلاس های تابستانی و جام رمضان، معرفی هیات والیبال استان به عنوان هیات نمونه استان در افزایش ورزشکاران تحت پوشش ، برگزاری جلسات متعدد با کمیته های مختلف هیات برای برنامه ریزی و راه اندازی خانه والیبال پارس آیاد مغان از مهمترین آنها به شمار می رود.

این اقدامات نوید روزهای خوش و آینده ای درخشان به والیبال استان را می دهد و امید است اداره کل ورزش و جوانان و دیگر علاقه مندان و دوستداران و هواداران والیبال ، هیات استان را در رسیدن به برنامه های پیش بینی شده یاری و مساعدت نمایند.