1

حفظ سهمیه لیگ دو و بی توجهی مسؤولان

 

تیم فوتسال  شهید دهقانی نیا با پایان یافتن رقابت های لیگ دسته دوم سهمیه استان برای رقابت های سال آینده را حفظ کرد .

این تیم در طول فصل با مشکلات زیادی دست به گریبان بود که مشکلات مالی در صدر همه آنها قرار داشت ولی چون این تیم مزین به نام شهیدی بزرگوار بود بازیکنان و کادر فنی و همه دست اندرکاران علی رغم همه نامهربانی ها تلاش کردند و جنگیدند تا به سهم خود از حیثیت فوتسال اردبیل دفاع نمایند.

آنهایی که بعد از پایان رقابت ها پیام دادند و کار تیم را ستودند آیا در طول فصل برای یک بار هم که شده بازی این تیم را از نزدیک تماشا کردند؟ برای یک بار هم که شده پای درد دل مسؤولین تیم نشستند و برای ر فع مشکلات آنها قدمی هر چند کوتاه برداشتند؟

وقتی مسؤولین تیم در فدراسیون در به در به دنبال جلب رضایت مسؤولین برای پرداخت قسطی ورودیه بودند چه کمک و حمایتی از این تیم شد؟ اداره کل ورزش و جوانان  در جریان چگونگی تامین هزینه ها بود؟

عده ای که عشق خدمت به ورزش و فوتسال را دارند تحت هر شرایطی می خواهند پرچم فوتسال در این منطفه را برافراشته نگاه دارند ولی وظیفه آنهایی که ادعای سروری بر فوتبال و ورزش استان را دارند در قبال این علاقه مندان چیست؟

تیم هایی که با چنگ و دندان برای حیثیت فوتسال اردبیل جنگیده اند و در شرایطی سخت  برای فوتسال اردبیل زحمت کشیده و عرق ریخته اند قابل تقدیر هستند و ستایش و در مقابل کسانی که می توانستند در طول فصل یار و مددکار آنها باشند ولی محبت را از آنها دریغ کردند حتما باید د ر رفتار و ادعاهای خود تجدید نظر کنند.

امید می رود د تا فصل آینده دست اندرکاران علاقه مند این تیم بتوانند در جذب حامی مالی قدم های مثبتی بردارند  تا برای فصل آینده از حجم مشکلات آنها تا حدودی کاسته شود.