1

والیبال نوجوانان در دسته سوم ماندنی شد

تیم والیبل نوجوانان استان از راهیابی به دسته دوم کشوری باز ماند و با کسب مقام سوم رقابت های دسته سوم به کار خود پایان داد.

تیم والیبال نوجوانان پسر استان بعد از قرار گرفتن در جمع چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی برای کسب مجوز حضور در لیگ دسته دوم در مقابل تیم فارس صف آرایی کرد که با قبول شکست در این دیدار از رسیدن به مرحله نهایی و صعود به دسته دوم باز ماند.

این تیم در دیدار رده بندی تیم چهار محال و بختیاری را شکست داد و در سکوی سوم رقابت های دسته سوم والیبال نوجوانان قرار گرفت.

هرچند که این تیم موفق به صعود نشد و همچنان در دسته سوم ماندنی گردید اما از نقاط مثبتی برخوردار بود که حضور مربیان بومی جوان و پر تلاش و کار بلد و نو جوانان بومی و بدون صغر سنی از مهم ترین آنها می باشد.

مسما اگر این تیم فارس را شکست می داد، راه جدیدی در پیش پای والیبال نوجوانان استان گشوده می شد. صعود به دسته دوم می توانست انگیزه های لازم در بین نوجوانان برای کسب موقیت را به وجود آورد . در صورت برنامه ریزی و نگاه امیدوارانه به آینده دوستداران والیبال می توانند برای موفقیت در رقابت های سال آینده و صعود به  دسته دوم امیدوارباشند.