1

غیبت سؤال برانگیز تیم والیبال نوجوانان بانوان استان در مسابقات دسته سه کشور

تیم والیبال نوجوانان دختر استان به مسابقات قهرمانی کشور دسته سوم به میزبانی زنجان اعزام نشد و این امر موجبات گلایه برخی از بازیکنان و خانواده آنها را فراهم ساخت.

بر اساس شنیده ها بازیکنان تیم والیبال دختران اردبیل که خود را برای حضوردر این رقابت ها آماده کرده و در انتظار اعزام به سر می بردند بعد از آغاز رقابت ها در شهر زنجان نسبت به بی توجه به آنها آگلاهی یافته و برای اعتراض به تصمیم اتخاذ شده در تماس با دفتر نشریه خواستار انعکاس مشکل خود شدند.

محمد رضا برادران معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در این ارتباط گفت: برای آگاهی از علل اعزام نشدن تیم بانوان به مسابقات قهرمانی کشور مکاتبات لازم با هیات والیبال استان انجام پذیرفته است که بعد از دریافت دلایل به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی افزود: از سوی هیات والیبال استان درخواستی مبنی بر مساعدت به اعزام تیم بانوان به اداره کل تحویل داده نشده و بنابراین باید منتظر ماند تا دلایل عدم اعزام از سوی دست اندرکاران هیات اعلام گردد.

در هیات های ورزشی، نائب رئیس مسؤولیت پیگیری ، هماهنگی و فراهم نمودن زمینه های لازم برای اعزام، رفع مشکلات تیم های بانوان را بر عهده دارد و این که تیمی از استان نتواند در مسابقلات قهرمانی کشور شرکت نماید به نظر می رسد در گام اول مسؤولیت آن متوجه نائب رئیس هیات باشد.

سید شمس الدین عاملی رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل نیز گفت: تیم والیبال نوجوانان بانوان اردبیل به امید شرکت در رقابت های کشوری تمرینات منظمی را پشت سر می گذاشت ولی متاسفانه برنامه بازی ها از سوی هیات استان به شهرستان ها ابلاغ نشده و بعد از آغاز رقابت ها در شهرستان زنجان ، اعضای تیم و هیات شهرستان ها از موضوع اطلاع یافته اند.

وی افزود: از این که تیم به رقابت های قهرمانی دسته سوم کشور اعزام نشده بازیکنان و اولیای آنها نسبت به این امر اعتراض نموده و از این که بدون اطلاع قبلی و مشورت با هیات شهرستان ها نسبت به حذف تیم بانوان اقدام شده است شدیدا گله مند بودند.

به هر حال  برای احیای این رشته در سال های اخیر تلاش های قابل قبولی انجام پذیرفته و در ارتباط با والیبال بانوان نیزبرنامه های خوبی به مورد اجرا گذاشته شده است ولی اعزام نشدن تیم والیبال نوجوانان استان به رقابت های کشوری می تواند در روحیه افرادی که به این رشته روی آورده اند تاثیر منفی بگذارد و  دلگرمی آنها برای ادامه راه را کاهش دهد.

وحید حسینی جهان خبرنگار نشریه برای آگاهی از نظرات مسؤولین هیات استان با رئیس هیات تماس گرفته و وی در جواب این سؤال که چرا تیم نوجوانان بانوان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام نشده گفت: در مسافرت بوده و در جریان این امر نمی باشد، بهتر است با دبیر هیات استان در این ارتباط ارتباط برقرار شود! متاسفانه تلقفن همراه دبیر هیات استان خاموش بود و موفق به انعکاس نظرات کسانی که می توانستند به همه سؤالات در این زمینه پاسخگو باشند نشدیم.