1

فوتبال اردبیل بالاتر از خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز ، تهران و…..

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رده بندی هیات های استانی طی نامه ای هیات فوتبال استان را با کسب 560 امتیاز از مجموع 1000 امتیاز حائز رتبه دوم در کشور اعلام کرد.

اعلام این خبر موجی از شادی در فضای مجازی و در بین دوستداران فوتبال و هیات استان را موجب گردید.هر چند که استان در سطح لیگ های حرفه ای مطرح نماینده ای ندارد و در سطح رقابت ها تیم های استان نتایج مطلوبی کسب نکرده اند ولی قرار گرفتن هیات استان در رده دوم هیات های استانی جبران کننده همه ناکامی ها و عدم حضور در لیگ ها بوده و شیرینی این مقام می تواند تلخی آن ناکامی ها را از بین ببرد.

این که هیات فوتبال استان توانسته است در رده بندی هیات های استانی بالاتر از استان هایی چون خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز و تهران قرار بگیرد برای همه فوتبالی های منطقه افتخار آفرین و غرور آمیز می باشد.

شنیده می شود که مقام اول هیات های استانی در سطح کشور از آن استان اصفهان است، ولی امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان با نگاهی منصفانه و قبول واقعیت های موجود در کم ترین زمان ممکن نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اقدام نماید تا با تعیین تکلیف و ابقای کادر فعلی در سال آینده با سبقت گرفتن از اصفهان در سکوی اول کشور قرار بگیرد.

اعلام رده بندی هیات های استانی امسال برای ورزش منطقه پربرکت و در نوع خود بی نظیر بوده است. بعد از تاریخ سازی هیات والیبال استان در کسب رتبه سوم کشوری هیات های استانی، این بار قرار گرفتن هیات فوتبال استان در سکوی دوم و بالاتر از استان هایی که حتی در رقابت های آسیایی دارای نماینده بوده اند می تواند نشان از قدرت بالای فوتبال اردبیل، نوآوریها، برنامه ریزی ها، خلاقیت ها و اقدامات اصلاحی و انقلابی باشد.

این موفقیت بزرگ را که بی شک نقطه عطفی در تاریخ ورزش و فوتبال اردبیل خواهد بود باید به همه دست اندرکاران، زحمتکشان، برنامه ریزان، مجریان و عوامل دخیل در کسب امتیاز تبریک گفت.
البته ناگفته پیداست که با انتشار نامه مربوط به رتبه بندی هیات های استانی با امضای سرپرست دبیر کلی فدراسیون، دیگر جایی برای اظهار نظرها و زیر سؤال بردن رتبه اعلامی وجود ندارد. چرا که به صراحت در نامه ذکر شده استان اردبیل در بین استان های کشور دارنده رتبه دوم معرفی شده و این امر همچنانچه گفته شد برای منطقه می تواند منشا خیر و برکت در فوتبال باشد.

موفقیت همه آنهایی که در راستای سرافرازی و سربلندی فوتبال و ورزش استان تلاش می کنند نهایت آرزوی دوستداران و علاقه مندان به ورزش استان می باشد.