1

کانوپلو استان در سکوی چهارم قهرمانی کشور

 تیم کانوپلو استان اردبیل بعد از سه روز رقابت در شهر مراغه با کسب مقام چهارمی این رقابت ها به کار خود پایان داد .

هیات قایقرانی استان اردبیل در چند ماه اخیر فعالیت شبانه روزی داشته و بعد از یک دوره خاموشی و فراموشی ، دست اندرکاران آن با همتی وافر و علاقه ای وصف نشدنی به احیای آن کمر همت بسته اند و در گام اول در رقابت های قهرمانی کشور نتایج قابل قبولی را به دست آورده اند.

مرتضی قاطع به عنوان رئیس هیات استان، جوان علاقه مندی است که خود علاوه بر داشتن سابقه در این رشته، تحصیلکرده رشته تربیت بدنی نیز می باشد و مسلما دیگر منتقدان ورزش استان که این روزها به سفید و سیاه با عینک بدبینی نگاه کرده و به دلیل مخالفت با یک فرد و یا افرادی محدود کل ورزش استان را به یک چوب می رانند حداقل بتوانند این قول را که قایقرانی در چند ماه اخیر تحرک خاصی را به خود دیده است، بپذیرند و این حرف و ادعای ما را به بحث طرفداری و حمایت از اداره کل و یا این شخص و آن شخص تعبیر نکرده و وصله نزنند.

فعالیت کانوپلو در استان از سه سال گذشته در هاله ای از فراموشی قرار گرفته بود و علی رغم گذشته ای قابل توجه به یکباره و به دلایل مختلف درب آن در استان تخته شده بود. در سه سال گذشته هیچ تیمی از این استان در ر قابت های قهرمانی کشور شرکت نکرده و فعالیت خاصی در آن مشاهده نشده بود. مقام چهارم تیم کانوپلو استان در رقابت های قهرمانی کشور می تواند مقدمه ای برای موفقیت ها، اقدامات و حرکت های سازنده در آینده محسوب گردد.

محسن شیخلووند، مسعود ابیش وند، سالار محسن زاده، رضا دباغ اویسی، سعید اسکندرزاده، شهرام حاتمی، پویا ودایی و محمد روشن به مربیگری مجتبی حاجی زاده و سرپرستی مرتضی قاطع اعضای تیم اردبیل در این رقابت ها را تشکیل می دادند