1

لحظه ای غفلت جایز نیست

در فضای مجازی خبری منتشر شدمبنی بر این که مهدی تاج قبل از دیدار پرسپولیس و نفت خبر از مسافرت به اردبیل را داده است.
در شش سال گذشته که کفاشیان به عنوان رییس فدراسیون برای حضور در مجمع انتخاباتی به اردبیل مسافرت کرد تا این لحظه روسای فدراسیون سفری به اردبیل نداشته اند.
رایزنی ها،ملاقات ها،گفتگوها،بحث و جدل ها،بی توجهی و وعده سرخرمنی فدراسیونی ها تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است و اگر این خبر صحت داشته باشد جای خوشحالی،سرور و شادی بسیار برای جمعیت فوتبال استان خواهد داشت. چرا که به هر دلیل و علتی که بوده باشد گویا آقایان از خود راضی حاکم بر سرنوشت فوتبال می خواهند رنج سفر به استان را تحمل کنند و برای چهار سال آینده تکلیف مدیریت آن را روشن بکنند.
اگر تاج به اردبیل بیاید دیگر لحظه ای غفلت جایز نخواهد بود. باید به اختلافات،سو تفاهمات و حرف و حدیث های موجود پایان داده شود. بدون شک رییس فدراسیون می تواند در مجمع از هیاتی که در سطح کشور مقام دوم رده بندی را به دست آورده و بالاتر از استان هایی چون خوزستان،تهران،آذربایجان شرقی،خراسان رضوی،البرز و …. قرار گرفته،تجلیل نماید و پارامترها و عواملی که موجبات به دست آمدن این برتری را شده اند مورد تحلیل قرار بدهد و در نهایت همانطوری که گفته شد انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه حاشیه برگزار نماید.
تاج سال هاست از ظلمی که بر فوتبال اردبیل روا داشته اند آگاه است و می داند که اختلافات چه سرنوشتی بر آن رقم زده است. با قرار گرفتن فوتبال اردبیل در رده دوم کشور باید بپذیریم که اگر اختلافات نبود و اداره کل و هیات فوتبال پنجه در پنجه همدیگر نمی انداختند فوتبال اردبیل و هیات فوتبال استان در سال ۹۵ هیات اصفهان را نیز کنار  می زد و در راس و نقطه اول فوتبال کشور قرار می گرفت و برای استان افتخار به یادماندنی و قابل ثبت در تاریخ به ارمغان می آورد.
آنهایی که به اختلافات دامن زدند و عدم همکاری اداره کل و هیات را در سال های اخیر موجب شدند مانع از افتخار آفرینی هیات فوتبال و تاریخ ساز شدن آن شدند. به هر حال امیدواریم سفر تاج به استان مایه خیر و برکت برای فوتبال باشد و ویژگی ها و نقاط نثبت فوتبال اردبیل و توانایی ها و
کاردانی های آنها را در کسب رتبه دوم هیات های استانی تشریح بکند و با ابقای کادر فعلی زمینه پیشرفت و پیروزی فوتبال استان را فراهم کرده و کسب مقام اولی برای هیات استان را برای سال آینده تضمین نماید. انشااله