1

تکلیف فوتبال اردبیل امروز مشخص می شود

جلساتی که تا ظهر امروز برگزار می شود تا حدودی تکلیف قوتبال اردبیل را مشخص می کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که تاج در ادامه سفر به استان اردبیل امروز صبح دو جلسه کاری مهم برگزار می کند . او ابتدا با ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس سابق هیات فوتبال استان در جلسه ای مشکلات و موانع موجود بر سر راه برگزاری مجمع انتخاباتی را بررسی می کنند و در ادامه در جلسه ای با حضور روسای هیات های شهرستان ها حضور می یابد.

بحث روسای هیات های شهرستان های استان خود داستان عجیبی دارد. پیچیدگی وضعیت آنها از لحاظ مدیریت آن قدر قابل توجه است که با توجه به آن این سؤال در ذهن ها خودنمایی می کند که چه کسانی می خواهند از طرف قوتبال شهرستان هایی چون خلخال و کوثر و نمین و مشگین شهر در این جلسه حضور یابند؟

امیدواریم نتیجه این جلسات هر چه که باشد به نفع فوتبال اردبیل بوده و نجات دهنده آن از وضعیت موجود و سردرگمی باشد.

تاج از دیروز با افراد مختلفی ملاقات کرده و در تماس چهره به چهره از نزدیک با جو حاکم بر فوتبال استان آشنا شده است. روایت می کنند که برخی از دست اندرکاران هیات دیروز تلاش می کردند تا مانع ملاقات افراد مختلف با رئیس فدراسیون بشوند ولی با مساعدت های انجام یافته این کار عملی شده است. می گویند تاج شب گذشته در سرعین و تا پاسی از شب ساعات پرکاری را پشت سر گذاشته است.

همچنین روایت می کنند که برخی از روسای هیات های استان ها که در فدراسیون دستی در کار دارند شدیدا موفق باقی ماندن فوتبال اردبیل در وضعیت و موقعیت کنونی هستند و سرسختانه از این وضعیت جانبداری می کنند. عزیزی می گفت جانبداری آنها از وضع فعلی فوتبال اردبیل دلیلی جز ترس  از پیشی گرفتن فوتبال منطقه از استان های آنها نبوده و نیست و بنابر این سخت در تلاش هستند که اجازه هیچگونه تحول در فوتبال اردبیل را ندهند.

دیروز همچنین شنیده می شد که در بحث معرفی هیات های برتر بحثی  تحت عنوان استان های کم برخوردار و برخوردار مطرح است و تیم اول استان های کم برخوردار نیز استان لرستان است.  استانی که مسؤول هیات آن در حال حاضر مسؤولیت سازمان لیگ را به عهده دارد و چهره ای با نفوذ در فدراسیون به شمار می رود.