1

هیات های برتر استانی و معادله چند مجهولی

بحث انتخاب و معرفی هیات های برتر توسط فدراسیون ها کم کم به یک مورد مساله دار و در برخی موارد خنده دار و قابل تامل تبدیل می شود.

چندی پیش هیات برتر فدراسیون والیبال ، هیات تهران معرفی شد و به تازگی نامه ای به امضای دبیر کل فدراسیون والیبال در فضای مجازی پخش شد که طی آن استان مازندران برتر شناخته شده است.
در نامه ای که افشاردوست به هیات والیبال استان مازندران فرستاده است جمله جدیدی مشاهده می شود که در آن آقای دبیر کل تاکید کرده است که این استان بر اساس اولویت های تعیین شده از طرف وزارت محترم ورزش و جوانان ، اول کشور شده است.
باید یک ریاضیدان پیدا بکنیم که بتواند این معادله را برای ما حل بکند. در یک سال دو استان برتر در فدراسیون والیبال با شاخص ها و اولویت های متعدد مربوط به فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان .
در این ارتباط ایران اسپورت پرس مطلب کوتاهی به شرح زیر نوشته است:
هيات برتر و انتخابات پيش رو واليبال !!!!
هيات واليبال مازندران نامه اي به فدراسيون مي فرستد ودرخواست ميكند كه فدراسيون ،هيات برتر را اعلام نمايد !!!
محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون هم که اين روزها دنبال يارگيري براي انتخابات پيش رو فدراسيون واليبال است و با چند رئيس هيات هم هماهنگ كرده است ، به ميلاد تقوي رتبه برتر  نامه اي مي دهد ! ولي از همه مهمتر جمله آخر نامه افشاردوست است ! از مساعدت جنابعالي سپاسگزاري مي نماييم ، اين رئيس هيات چه مساعدتي به فدراسيون و افشاردوست كرده ؟ ضمن اينكه هيات تهران هفته پيش هيات برتر شده بود چه …. تو …… شده است !
اگر شما به حل این مساله موفق شدید حتما ما را نیز در جریان بگذارید تا متو.جه این قضایا بشویم و بفهمیم که در نهایت استان برتر والیبالی در سال 95 کدام استان بوده است، تهران و یا مازندران؟!!!!