1

افتخار آفرینی شمشیر بازان استان

در روزهای اخیر موفقیت های شمشیربازان جوان و نوجوان اردبیلی، شادی جامعه ورزشی استان و دوستداران واقعی ورزش و شمشیربازی را فراهم کرده است.

قهرمانی تیم اپه جوانان استان در آخرین روز رقابت ها در اراک نشان داد که اردبیل همچنان قطب اپه کشور است. این موفقیت بر لیاقت و کارآیی مربیان این رشته و مدیریت دست اندرکاران هیات استان مهر تایید زد.

این موفقیت ها حاصل برنامه ریزی ها،تلاش ها، تمرینات فشرده و طاقت فرسا بوده و نشان از وجود استعدادهای ناب ورزشی در منطقه است

این که همیشه ادعا شده است که اردبیل مهد استعداد ها بوده و در صورت سرمایه گذاری درست و توجه اصولی و آماده کردن زیر ساختارها، جوانان این منطقه می توانند در اکثر رشته ها افتخار افرین باشند ادعایی درست  و قابل اثبات می باشد.

موفقیت های متوالی در رده نوجوانان و جوانان و در رشته های مختلف شمشیربازی در طول کمتر از یک هفته این فرصت را از دست بدخواهان ورزش و دشمنان شمشیر بازی گرفت تا نتوانند ادعا بکنند که این بحث ها همه شانسی و با کمک این و آن انجام شده است. آنها مجبور هستند که حداقل سکوت اختیار بکنند و با مشاهده این موفقیت ها فقط حرص بخورند و نتوانند با اتهام زدن، بخشی از عصبانیت و ناراحتی خود را بروز بدهند.

دست مربیان زحمتکشی که فقط به عشق ورزش و جوانان این منطقه با تحمل انواع نامرادی ها و کمبودها برای آموزش فرزندان این دیار کمر همت بستند درد نکند. اعضای هیات استان که بدون چشمداشت دویدند و تلاش کردند تا کارها بر وفق مراد پیش برود ، خسته نباشند و مدیریت هیات شمشیربازی استان که از کار و زندگی زد تا جوانان این دیار سرافراز باشند همیشه سربلند زندگی کند و همگی سال ها برای ورزش و جوانان این دیار منشا خیر و برکت و افتخار باشند.

نشریه ورزش اردبیل به نوبه خود ضمن تبریک این موفقیت ها به جامعه ورزش استان، موفقیت بیش از بیش جوانان قهرمان و غیور منطقه را آرزو می نماید.