1

خبرنگار فالگوش و محرومیت ما از حضور در سالن مسابقات والیبال

یکی از خبرنگاران فعال ورزشی و در عین حال بی سواد اردبیل از پشت در اتاق یکی از مسؤولان ورزش استان عبور می کرده؛ شنیده است که در رقابت های والیبال انتخابی جهان خبرنگار نشریه ورزش اردبیل اجازه ورود به سالن مسابقات را نخواهد داشت. البته به ما ربطی نداشته و نخواهد داشت که این همای سعادت فقط بر سر ما می نشیند و یا عده ای دیگر نیز به این مصیبت جبران ناپذیر و خانمانسوز گرفتار می شوند.
آیا این ادعا می تواند صحت داشته باشد یا نه و اصلا تقصیر و جرم ما چه می تواند باشد تا چنین تاوان سنگینی را باید پرداخت کنیم و از تماشای رقابت ها محروم شویم؟
وقتی کوچک ترین تحقیقی انجام شد مشخص گردید که برخی از مسؤولان ورزش و والیبال استان که خیلی سنگ ورزش و این رشته را به سینه می زنند عامل اصلی محرومیت ما به شمار می روند. به دنبال انتشار مطلبی تحت عنوان “روابط عمومی فدراسیون و خبرنگاران سؤگلی” حضرات در اردبیل به دست و پا افتادند و با گزارش کاملی از نویسنده آن مطلب مراتب را به روابط عمومی فدراسیون منعکس کرده و حتی کار را بدانجا رسانده اند که ما را به اداره کل ورزش و جوانان وصل کرده و به این ترتیب خواسته اند با یک تیر دو هدف را مورد نشانه قرار بدهند. می گویند این آقای روابط عمومی قدر قدرت و با نفوذ فدراسیون تهدید هم کرده است که اگر سایه نویسنده مطلب در ورزشگاه دیده شود آنها بساط خود را جمع کرده و سالن را ترک می نمایند.
نه شما را به خدا چنین کاری نکنید. .خروج یک لحظه ای شما از سالن نابودی والیبال ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت . در نبود شما و همراهانتان تیم ملی و بازیکنان نای نفس کشیدن و قدرت توپ گیری و توان اسپک زدن نخواهند داشت. اگر تماشاگران خونگرم اردبیلی شما را در سالن زیارت نکنند و شاهد هنرمایی شماها نباشند صدایشان می گیرد و حنجره هایشان مسدود می شود و تیم ملی را از تشویق های بی امانشان محروم می کنند . شما مطمئن باشید که ما حتی در سه کیلومتری سالن رضازاده هم آفتابی نخواهیم شد تا والیبال کشور و اردبیل از حضور شما بی بهره نباشند.
چه سری در این کار نهفته است که انسان های قدرتمند و صاحب نفوذ و دارای جلال و جبروت در ورزش توان تحمل یک انتقاد کوچک را ندارند ولی باز این را باید تکرار بکنم که ما و کارکنان نشریه به سالن قدم نمی گذاریم تا اوامرتان به مورد اجرا گذاشته بشود و ملالی از این بابت در قلب نازنین شما رخنه ننماید. اما این بار کوچک ترین بی حرمتی از طرف شما و دوستانتان سبت به خبرنگاران بومی استان قابل تحمل نخواهد بود.
دوستان آقای روابطچی فدراسیون در اردبیل را نیز توصیه می کنیم که در جریان رقابت ها به دنبال ما در سالن نگردند تا گزارش حضور ما را به دوستانشان بدهند و حاشیه بسازند و جایزه بگیرند. ما تصمیم گرفته ایم در پای جعبه جادویی بازی ها را تماشا بکنیم تا شما و عزیزانتان را به دردسر نیاندازیم. یا حق.