1

روز خبرنگار و خبرنگاران ورزشی بی سواد

17 مرداد ماه روز خبرنگار بر تمامی  خبرنگاران سخت کوش و تلاشگر استان و بخصوص خبرنگاران ورزشی بی سواد مبارک باد.

این روزها اصطلاح جدیدی تحت عنوان خبرنگار بی سواد در میان برخی از عزیزانی که به طریقی با ورزش سر و کار دارند ، رایج شده است. به دلیل نامعلوم بودن مرز بی سوادی و باسوادی  مورد نظر حضرات، جدا کردن خبرنگاران بی سواد از باسوادها برای ما کاری بس و دشوار و سخت است. خبرنگار بی سواد نمی تواند مدت زمان زیادی در عرصه خبر و خبر رسانی دوام بیاورد ، همانطوری که یک استاد بی سواد خیلی زود و در کم ترین زمان ممکن مشتش در بین دانشجویانش باز می شود ، خبرنگار بی سواد هم مطمئنا در کم ترین زمان ممکن باید از دنیای خبر و خبر نویسی خداحافظی بکند و جای خودش را به کسانی که توان حضور در این عرصه را دارند، بسپارند.

کسانی که توانسته باشند سال های متوالی قلم به دست گرفته و کم و یا زیاد با کیفیتی مطلوب و یا نه چندان ایده آل در صحنه حضور یابند قابل تقدیر هستند ، هرچند که نوشته هایشان به مذاق برخی ها خوش نیاید و فکر و ایده اش با برخی ها در یک مسیر و یک هدف قرار نگیرد.

17 مرداد ماه روز تقدیر از کسانی است که صادقانه بدون چشمداشت مالی و برای انجام وظیفه در عرصه اطلاع رسانی قلم زده و انواع ناملایمات ، تهمت ها و نارسائی ها را به جان خریده اند. 17 مرداد ماه روز تجلیل از کسانی است که قلم فروشی نکرده و در زیر فشار عاشقان زر و زور به ورزش خیانت نکرده اند . 17 مرداد از آن کسانی است که سال ها برای سرافرازی ورزش استان قلم زده اند و از تهدیدها و حملات ترسی به دل راه نداده و در راه هدف خود کم فروشی نکرده و ذره ای از مواضع به حق عقب نشینی ننموده اند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز و گرانقدر انقلاب اسلامی و شهید سرافراز محمود صارمی ، 17 مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و قلم به دستان استان تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای تک تک این عزیزان تندرستی و سلامتی آرزو می نمائیم.

و در پایان امیدواریم با معرفی خبرنگاران ورزشی نویس بی سواد امکان حضور آنها در کلاس اساتید مجرب و جویای نام عرصه ورزش و خبرنویسی فراهم شود تا در سال های آینده به خاطر بی سوادی با ناملایمات متعدد روبرو نشوند.