1

صلاحیت مدیریتی دو نفر از کاندیداها تائید نشد

بر اساس خبرهای رسیده صلاحیت مدیریتی دو نفر از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان رد و صلاحیت شش نفر دیگر تائید شده است.

تکرار داستانی کهنه و پوسیده ، کنار زدن چهره هایی که می توانند در گرم کردن تنور رقابت ها مؤثر باشند به بهانه نداشتن سابقه مدیریت پنج ساله.

این که چگونه هادی صباغی دوباره بر روی اسمش قلم قرمز کشیده می شود خود داستان مفصلی می تواند باشد. وقتی در جریان سفر تاج به استان به او گفته شد که بر چه اساس صلاحیت فردی که در دو نوبت متوالی به عنوان کاندیدا در مجمع حضور یافته و موفق به کسب اکثریت نشده در این دوره مورد تائید قرار نمی گیرد تعجب کرد و به صراحت گفت که با این مشخصات باید صلاحیتش تائید شود.

اگر بگویند در دو دوره یاد شده دست اندرکاران به اشتباه صلاحیت وی را تائید کرده اند می توان گفت که در دوره قبل نیز صلاحیت مدیریتی برخی ها در حد قابل قبولی نبوده که تائید شده است و متاسفانه دیده می شود که باز هم صلاحیت این قبیل افراد مورد تائید قرار می گیرد ودر مقابل چهره هایی که دارای سابقه درخشان در ورزش هستند از نظر برخی ها توان و لیاقت شرکت در انتخابات هیات فوتبال استان را پیدا نمی کنند.

بازآقایان زحمت بیانیه صادر کردن را به خود ندهند و بهتر است قبل از این که تهمت بزنیم و با حاشیه سازی بخواهیم از طرح واقعیت ها جلوگیری بکنیم سوابق مدیریتی مورد مورد قبول کاندیداهای دور قبل را نیز منتشر بکنیم بلکه تا حدودی حقایق برای افکار عمومی روشن بشود.

دیگر کاندیدایی که به حکم آقایان اجازه حضور در رقابت های انتخاباتی هیات فوتبال را به دست نیاورده است نادر فلاحی  رئیس هیات والیبال استان می باشد. ادعای همیشگی فلاحی مدیریت در سازمان و شرکت های مختلف به مدت طولانی بوده است. اگر گفته های وی درست باشد پس چگونه کمیته سه نفره سوابق وی را نادیده گرفته است؟ فلاحی باید ضمن دفاع از پیشینه خودش و دفاع از ادعای مدیریتی اش که حتی در مجمع انتخاباتی هیات والیبال بیان داشته و به پشتوانه آن رای آورده است بهتر خواهد بود که مدارک مربوط به سوابق خود را در اختیار رسانه ها قرار بدهد تا افکار عمومی قضاوت کرده و بدین ترتیب از هرگونه پیش داوری در ارتباط با این قضیه جلوگیری نماید.

یکی از دوستان تعریف می کردکه برخی ها از همان روز اول اعلام کاندیداتوری فلاح قلبا مایل به این امر نبوده و برای حذف می به دنبال فرصت مناسبی بوده اند. به هر حال امید است این بار تاج رئیس فدراسیون در بحث اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده مستقیما وارد عمل شود و ریش و قیچی را به دست امور استان ها که رئیس آن وابستگی و طرفداری اش از برخی ها را نشان داده است، نسپارد. انشااله.