1

نادر فلاحی: پیگیری می کنم

رد صلاحیت مدیریتی دو نفر از کاندیداهای هیات فوتبال استان اردبیل با عکس العمل های متفاوتی مواجه شده است.
ورزشی ها و کسانی که تا حدودی با کارنامه چهره ها و سوابق آنها آشنایی دارند به این امر با شک و تردید نگاه می کنند و متاسفانه در بحث صلاحیت مدیریتی حساسیت بیشتر متوجه کسانی است که در جامعه ورزشی شناخته شده هستند و می توانند در ایجاد یک فضای رقابتی گرم و اصولی موثر باشند.
البته باید به این نکته اشاره شود که هدف از رد صلاحیت در این زمینه فقط رد صلاحیت مدیریتی است . در اساسنامه فدراسیون به صراحت بیان شده است که کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان باید به مدت پنج سال سابقه مدیریت داشته باشند. این کلمه نباید با صلاحیت عمومی که تایید آن بر عهده مراجع ذیصلاح است اشتباه گرفته شودو با استفاده نابجا از این کلمه با آبروی افراد بازی شود.
اساسنامه می گوید که برای تائید صلاحیت مدیریتی، کمیته ای سه نفره متشکل از معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ،دبیر هیات فوتبال استان و یک نفر حقوقدان به دعوت هیات فوتبال اظهار نظر بکند.
نادر فلاحی کاندیدایی که توسط کمیته سه نفره یاد شده رد صلاحیت مدیریتی شده است در تماس با خبرنگار ما گفت:در روزی که ثبت نام کردم خوشبختانه اعضای کمیته سه نفره حاضر بودند و با بررسی مدارک ارائه شده سابقه مدیرینی اینجانب را شفاهی تائید کرده و برای از بین رفتن هرگونه شبهه مدارک دیگری را طلب کردند که در کم ترین زمان ممکن تهیه و تقدیم هیات فوتبال استان شد.
وی افزود: متاسفانه بعد از این امر آقایان حکم به عدم صلاحیت مدیریتی اینجانب دادند که خود جای بحث دارد. تعجب در این است که مدیریت اینجانب بر یکی از سازمان ها را که احکامش توسط معاونین عمرانی استانداران اردبیل و آذربایجان شرقی امضا شده است آقایان فاقد صلاحیت تشخیص داده اند.
وی گفت: شفاف سازی بهترین راه حل برای قانع کردن افکار عمومی است و بهتر است آقایان موارد تائید شده دیگر کاندیداها و علت رد صلاحیت مدیریتی دو نفر از کاندیداها را با دلیل و مدرک اطلاع رسانی نمایند.
فلاحی افزود: برای احقاق حق و ممانعت از هر گونه رفتار شبهه برانگیز این قضیه را تا به انتها پیگیری می کنم و مسلما کسانی که برای کشیدن خط قرمز بر روی اسم افراد دارای سابقه مدیریت ،اقدام کرده اند باید جوابگو باشند.
وی در پایان گفت:حق خود می دانم که رفتار غیر اصولی برخی از آقایان را که بدون دلیل و به کار بردن عنوان صحیح ، مشکلاتی را ایجاد کرده اند از طریق فدراسیون و وزارت ورزش و همچنین مراجع قضایی پیگیری نمایم.