1

ارسال دسته گل و چاپ آگهی تبریک ممنوع

وزیر ورزش و جوانان در نامه ازمدیران کل ستادی، مدیران کل استان ها و سرپرستان و روسای فدراسیون هاخواسته است که از ارسال هرگونه دسته گل و چاپ آگهی تبریک خودداری کنند.
این اقدام وزیر را به فال نیک می گیریم و امیدواریم وی در سال های خدمت پیش رو به دوری گزیدن از هرگونه رفتار های مساله دار و اقدامات شبهه برانگیز و تشریفات زاید و حیف و میل بیت المال حساسیت نشان بدهد و با بهره گیری از همه امکانات موجود با فساد در ورزش مبارزه نماید.
امید است این سفارش وزیر کاملا از طرف برخی ها که با یک آگهی تبریک به فکر بهره برداری های آنچنانی هستند مورد پذیرش قرار بگیرد و برای خودی نشان دادن دست و پا نزنند و در فکر اجرای نقشه جدیدی نباشند.
همه بر این اعتقاد دارند که در شرایط حاضر ، ورزش کشور نیاز به کار و تلاش دوچندان دارد. اگر می خواهیم وعده های خود را عملی بکنیم و به قولی که داده ایم جامه عمل بپوشانیم باید مواظب رفتار های خناسان و به ظاهر دوستداران ورزش  باشیم چرا که ضرر و زیان این قبیل افراد و آسیبی که آنها به ساختار ورزش این کشور وارد کرده اند فراموش شدنی نبوده و نخواهد بود.
ورزشی ها انتظار دارند وزیر با دعوت کردن از افرادی که عشق به ورزش داشته و ورزش را وسیله ای برای رسیدن به منافع دنیوی نمی دانند در خدمت به نسل جوان و ورزشکاران این مرز و بوم موفق باشد.