1

ابتکار جوانان و راه اندازی رادیو تکاپو

سه نفر از جوانان خلاق، مبتکر، ورزشی و علاقه مند به بحث ارتباط و ارتباطات در جریان مسابقات فوتسال جام رمضان کاری کردند کارستان و با راه اندازی رادیو اینترنت تکاپو به نحو مطلوب از این رقابت ها اطلاع رسانی می کنند.اگر جوانان جویای نام ، لایق و با دانش، زمینه ابراز وجود داشته باشند به دفعات ثابت شده است که می توانند گام های قابل قبول و به یاد ماندنی بردارند .

خلاقیت یعنی ارائه فکر و طرح نوین برای بهبود و ارتقای کمیت یا کیفیت فعالیت های سازمان. در امر خلاقیت عواملی از جمله دانش، توانایی عقلانی، سبک فکری، انگیزش ، شخصیت و محیط موثر است و منظور از نوآوری خلاقیت متجلی شده و به مرحله عمل رسیده است. نوآوری به کارگیری توانایی های ذهنی برای ایجاد یک فکر و مفهوم جدید است.

امیر رضا سعیدی، بهزاد تقی زاده و سینا بندعلیزاده از جوانان نام آشنای ورزش اردبیل، همزمان با آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان برای اطلاع رسانی مناسب و بالا بردن انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم های حاضر در رقابت ها با نوآوری دست به کاری ستودنی زدند و برای پخش مستقیم بازی ها، رادیو اینترنتی تکاپو را راه انداختند و بدین وسیله امکانی را فراهم کردند تا کسانی که قادر به حضور در محل رقابت ها نباشند از طریق این رادیو با گوش کردن به پخش مستقیم بازی ها جریان مسابقات را پیگیری نمایند.

با انجام مصاحبه های مختلف با دست اندرکاران مسابقات، بازیکنان و کادر فنی تیم ها گام مهمی در شناساندن فوتسال و معرفی چهره های جوان و خدمتگزاران صادق ورزش برداشته می شود.

فوتسال جام رمضان در سال 95 نقاط مثبت و قابل توجهی دارد که شروع به کار رادیو تکاپو یکی از مهمترین آنها به شمار می رود. سه جوان فعال در طول شب های ماه مبارک رمضان دست به دست هم داده اند تا با استفاده از این ابزار خدمت بی منتی را به جامعه ورزش و دوستداران فوتبال ارائه کنند.

امیررضا سعیدی به اتفاق دو دوست و همکار کار مناسبی را آغاز کردند . این سه جوان با استفاده از امکانات محدودی که در اختیار دارند این کار را باید در رویدادها و مسابقات آینده نیز انجام بدهند و با این اقدام در امر اطلاع رسانی مسابقات ورزشی نقش موثری ایفاء نمایند.

به وجود چنین جونان فعال در امر اطلاع رسانی باید افتخار کرد و با تشویق و ترغیب و راهنمایی های لازم امکان پیشرفت آنها را فراهم کرد. هیات فوتبال شهرستان اردبیل نیز با استقبال از طرح این جوانان و با ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت، نشان داد که در همه حال مسئولین بایداز اقدامات جوانان جویای نام حمایت کنند

سعیدی، تقی زاده و بندعلیزاده می توانند برای انعکاس اخبار و گزارشات و نقاط ضعف و مثبت ورزش اردبیل از نیروی جوانی و دانش خود استفاده نمایند و با موفقیت در این راه، انگیزه لازم در بین نوجوانان و جوانان برای فعالیت در امر اطلاع رسانی را ایجاد نمایند.