1

برگزاری مراسم اختتامیه کلاس های تابستان هیات والیبال شهرستان اردبیل

مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی هیات والیبال شهرستان اردبیل در سالن شهید آسمانی مجموهه ورزشی تختی برگزار شد.

هیات والیبال شهرستان اردبیل امسال در کلاس های تابستانی ۳۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان علاقه مند به والیبال را تحت پوشش قرار داد.

همکاری صمیمانه اعضای هیات و مجموعه ورزشی تختی و فعالیت صادقانه و صمیمی تعدادی از مربیان جوان از نقاط قابل توجه این کلاس ها بود که در نهایت رضایت آینده سازان والیبال این دیار و خانواده محترم آنها را فراهم ساخت.

مراسم پایانی این کلاس ها با حضور اولیای نونهالان  و نوجوانان و جمعی از مسؤولین از جمله محمد برادران معاون ورزشی اداره کل ، خانم سلطانی معاون بانوان، عوض نخست رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و علی بیداردل مدیر حراست اداره کل و سید شمس الدین عاملی رییس هیات والیبال شهرستان اردبیل در یک فضای آرام و بسیار دلچسب برگزار شد.

منتخبین این کلاس ها می توانند پششتوانه خوبی برای والیبال اردبیل باشند. هیات شهرستان قصد دارد برنامه های تمرینی منتخبین کلاس ها را در طول سال ادامه بدهد و مسلما در صورت تحقق این اندیشه والیبال اردبیل می تواند در آینده از نظر برخورداری از سرمایه انسانی کارآمد حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

استقبال خوب خانواده ها از والیبال و حضور گرم آنها در سالن، بهترین فرصت را فراهم می آورد تا دست اندرکاران ورزش و بخصوص متولیان والیبال از آن در جهت رشد و توسعه این رشته استفاده کنند. برنامه ریزی مناسب و استفاده از نیروهای صادق و کاربلد می تواند روز های خوب برای والیبال در آینده را تضمین نماید.

بر اساس گزارشی که در مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی ارایه شد هیات والیبال شهرستان اردبیل در شش ماهه اول سال برنامه های متنوعی را به مورد اجرا گذاشته و مسلما تا آخر سال کارنامه ای پربار خواهند داشت .

یکی از اقدامات قابل توجه هیات والیبال شهرستان برگزاری رقابت های مختلف بین شرکت کنندگان در کلاس ها بود. در رده جوانان 8 تیم و در رده نونهالان 15 تیم در پایان فصل مسابقاتی را برگزار کردند که این رقابت ها نیز انگیزه های لازم برای بهتر شدن در بین جوانان ایجاد کرد.

باید از همه کسانی که برای بهتر برگزار شدن کلاس ها و ایجاد یک رابطه صمیمی بین اولیا و هیات و افزایش میزان اعتماد خانواده ها به دست اندرکاران والیبال شهرستان تلاش کردند قدردانی شود. مربیان، عوامل زحمتکش ورزشگاه تختی، اعضای هیات شهرستان، سید شمس الدین عاملی، سید محمد هاشمی و بخصوص کوروش فتاحی مرد خستگی ناپذیر والیبال اردبیل برای هرچه بهتر برگزار شدن کلاس های تابستانی متحمل زحمات زیادی شدند که جای دارد از اینهمه دوندگی قدردانی شود.  

در پایان مراسم داوران، مربیان، منتخبین کلاس های تابستانی و دیگر دست اندرکاران با لوح یادبود و هدایا مورد تجلیل قرار گرفتند.