1

آغوش باز اردبیل برای استقبال از قهرمان ووشوی جهان

قهرمانی مقتدرانه فرزند قهرمان و دلاور اردبیل در رقابت های ووشوی جهانی موجی از شادی و غرور در بین مردم استان را موجب شد.

یوسفر صبری وقتی در دیدار پایانی در کم ترین زمان ممکن حریفش را شکست داد و در سکوی اول وزن منهای 75 گیلوگرم ووشوی جهان قرار گرفت مهر تایید دیگری بر توانایی ها، استعدادها، لیاقت ها و سزاواری های جوانان این دیار زد

قهرمانی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران نیز خود بسیار غرور انگیز و افتخار آمیز بود. پایان دادن به حکومت چینی ها در این رشته حاصل زحمات شبانه روزی قهرمانانی بود که علی رغم کمبودها، نارسایی ها و بی توجهی ها به عشق وطن و لیران اسلامی فعل خواستن را به خوبی صرف می کنند و برای سربلندی و سرافرازی ایران و ایرانی از هیچ تلاشی دریغ نمی نمایند.

یوسف صبری نامش در تاریخ ورزش این دیار در کنار بزرگانی چون علی دایی، حسین رضازاده، احد پازاج، علی اشکانی و …. ثبت و برای همیشه یادش موجب افتخار برای اردبیل و اردبیلی ها خواهد بود.

موفقیت های صبری ها یک شبه به دست نمی آید. این بالا رفتن از سکوهای قهرمانی حاصل روزها، هفته ها و ماه ها تلاشی است که ورزشکار به همراه مربیانش متحمل می شود. در فضای پر از کمبودها و نارسایی ها، نا مهربانی ها و کم لطفی ها و جو آلوده و مسمومی که بعضی وقت ها استشمام می شود صاحب گردن آویز طلاا شدن در رقابت های جهانی روسیه کاری بسیار بزرگ، ستودنی و قابل احترام است.

امید می رود مسولین برای ووشوی استان حساب جداگانه ای باز بکنند. کسب دو مدال طلا از رقابت های جهانی و مسابقات دانشجویان جهان در دو ماه گذشته پیام خاصی را می تواند با خود به همراه داشته باشد. این که هیات ووشو استان به همراه مربیان سازنده و امتحان پس داده شان به طور کامل حمایت شوند تا زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم نمایند و دیگر قهرمانان افتخار افرین و مدال آور به نحو مطلوب مورد تشویق قرار بگیرند.

نشریه ورزش اردبیل این موفقیت را به اعضای هیات ووشو استان، مربیان پر تلاش ، مردم آبی بیگلو و خانواده صبری تهنیت می گوید.