1

ادعای استاندارد سازی لیگ برتر فوتبال

استاندارد بودن لیگ برتر فوتبال ما مهم ترین خبر ورزشی است که در روزهای اخیر شنیده شده است . چه نعمت بزرگی در اختیارمان بوده و ما غافل از آن. چه کور دل ، حسود، نفهم. کودن و آدم مغرضی بوده ایم که چشم بر روی واقعیتی مهم چون استاندارد بودن لیگ برتر بسته ایم. عجب راه خلافی رفته ایم، چگونه می توانیم اشتباهات خود را جبران بکنیم و برای لیگ برتری که استاندارد است سینه چاک نماییم و در کوی و برزنش نوکری کرده و بر عالم فخر فروشی بکنیم؟

عجب خبری در فضا پیچیده است. خبری افتخارآفرین ، بی نظیر با ویژگی های منحصر به فرد . ما کوردل بوده ایم . چرا دست اندرکاران فوتبال کشور به بزرگ ترین منبع یادگیری و کسب تجربه در بغل گوش خود اهمیت نداده اند و دست به دامن آن سوی مرزها شده اند؟

من کوردل، بزدل، ناآشنا به امور فوتبال و اصول حرفه ای باید می دانستم که لیگ برتر ما استاندارد شده و به بلندگویی برای تبلیغ آن تبدیل می شدم و این قدر منفی بافی و نامردی را پیشه خود نمی ساختم.

لیگ برتر فوتبال ما استاندارد سازی شده است. چشم همه علاقه مندان و دوستداران فوتبال روشن. در دنیای حرفه ای فوتبال رسیدن به حد استاندارد آرزویی بزرگ به شمار می رود و از این که لیگ برتر ما به این موفقیت دست یافته باید همه فوتبالی ها سر به آسمان بسایند و به همه ستاره ها فخر بفروشند و با دهها و صدها هندوانه در زیر بغل در هفت آسمان سیر بکنند.

لیگ برتر ما استاندارد سازی شده است. بازیکنانش حرفه ای و قراردادهای حرفه ای دارند. گردش مالی باشگاه های ثبت شده و دارای تشکیلات منظمش در حد لیگ های استاندارد اروپایی است. مالک شخصی باشگاه هایش با سرمایه های کلان بهترین امکانات را در اختیار دارند. قهرمان این لیگ برتر استاندارد با هواپیمای اختصاصی به سفر می رود و در هتل های پنج ستاره اسکان داده شده و مبالغ قراردادشان قبل از شروع فصل پرداخت و با کادر فنی تسویه حساب انجام پذیرفته است.

در رقابت های این لیگ استاندارد سکوهای ورزشگاه همیشه مالامال و پر از تماشاگر است. بازار سیاه بلیط ورودی به ورزشگاه ها همواره رونق دارد. فروش بلیط لیگ استاندارد در بازار آزاد برای عده ای شغل ایجاد کرده است و آنها دعا گوی عاملین استاندارد سازی لیگ برتر هستند.

لیگ برتر فوتبال ما استاندارد سازی شده است. چرا که تیم ها طی یک پروسه و با تحمل انواع رنج ها، هزینه ها و در سایه برنامه ریزی های دقیق و علمی به لیگ برتر می رسند. اینجا دیگر با یک بفرما تیم لیگ برتری نمی شود . با خواهش و تمنا برای لیگ برتر تیم جمع نمی کنند. باید از لیگ یک صعود بکنند و می دانید که رقابت های لیگ یک فشرده تر و سخت تر از لیگ برتر است. راستی در لیگ یک و دو و سه ما چند تیم حضور دارند؟

برای این که سایر نقاط کشور و بخصوص لیگ خلیج فارس به مرحله استاندارد برسند و آنها بتوانند از تجربه استاندارد سازی لیگ ما بهترین و بالاترین بهره را ببرند باید همایش بزرگ الگو برداری از لیگ برتر ما تشکیل بشود. چه همایش بزرگ و ماندنی در تاریخ می شود این همایش.

به عنوان یک فرد از این که تاکنون در قبال لیگ برتر استاندارد چشم بسته عمل کرده ام باید توبه کنم و از خداوند بزرگ مسئلت نمایم که حقیر را مورد بخشش قرار بدهد.

شنیده می شود در تکمیل استاندارد سازی لیگ برتر تنها مورد باقی مانده فروش اینترنتی بلیط با تعیین شماره صندلی است که آن هم در فصل جاری آماده بهره برداری بوده و به سیل علاقه مندان و تماشاگران عاشق ارائه خدمات خواهند کرد تا دیگر هزاران نفر در پشت درب های بسته ورزشگاه ها نمانند و چنانچه نسبت به تهیه بلیط موفق نشوند از مراجعه به ورزشگاه ها خودداری کنند.

لیگ برتر ما استانداردسازی شده است. همه تیم های حاضر در لیگ استاندارد دارای زمین اختصاصی چمن طبیعی با سکوبندی چند طبقه و بسیار مدرن وشیک می باشند . ورزشگاه هایی که کم تر نمونه هایی از آنها را می توان در سطح کشور پیدا کرد. این ها همه دلیل بر استاندارد شدن لیگ برتر ما می باشند.

و در نهایت کسانی که ظرفیت پذیرش موفقیت های فوتبال را ندارند و نمی توانند نمونه بودن لیگ برتر ما در سطح کشور و دنیا را تحمل بکنند بهتر است که دق بکنند و بمیرند تا جامعه فوتبال از وجود چنین افراد مغرض، خائن، روباه صفت، مزدور، نفهم، نمک نشناس، فرصت طلب و نان به نرخ روز خور پاک پاک شود.