1

پژمان نهاوندی ها دستپخت چه کسانی هستند؟!!!!

مدتی  فضای مجازی و گروه های ورزشی استان، میدانی برای یکه تازی برخی ها با عناوین و اسامی مستعار و جعلی شده بود. یکی از این اسامی که در گروه ها می تاخت و به خیلی ها بی حرمتی کرده و به همه چیز نگاهی منفی و نومیدانه انداخته و هر آنچه که لایق خود و دوستانش بود به دیگران نثار می کرد فردی در زیر لوای اسمی به نام پژمان نهاوندی بود.

بعضی ها فکر می کنند که اگر در قالب اسامی و مشخصات دیگری در فضای مجازی ظاهر بشوند و عنان اختیار از دست داده و باطن خود را به نمایش بگذارند می توانند مدت ها به این روش ناپسند ادامه بدهند خیالی باطل بوده و عملی غیر ممکن است. چرا که با گذشت اندک زمان و اشتباهاتی که آقایان در راه اجرای نقشه های پلید می کنند، مشت شان باز شده و چهره کریه و چندش آورشان به همه معرفی می شود.

آیا کسی می تواند ادعا بکند که همه چیز در ورزش کشور و استان ما ایده آل بوده و کمبودی در آن و نقصی در اداره کنندگان امور آن وجود ندارد؟ بیان مشکلات، ارائه راه حل، یادآوری کوتاهی ها و فریاد به خاطر تبعیض ها و ناروایی ها از ضرورت های کمک و مساعدت به توسعه ورزش می باشد و ناگفته پیداست که پرداختن به این امور با فحاشی، حسادت ورزی، حرمت شکنی ، خودخواهی، منفعت طلبی و مقام پرستی می تواند فاصله ای از زمین تا آسمان داشته باشد.

پژمان نهاوندی  و پژمان نهاوندی هایی که در فضای مجازی فعال هستند گویا ماموریتی جز تخریب، دروغ گویی، حسادت، روباه صفتی و آشفته کردن جو ورزش نداشته و ندارند. آنهایی که راه و رسم غلطی را در پیش گرفته اند تا شاید بتوانند میز ریاستی را حفظ کنند، به مال و منالی برسند، گذشته خود را فراموش کرده و با جار و جنجال بر روی آن قلم قرمز کشیده و برای زدودن آثارش از یادها موفق بشوند و جایگاهی از آشفته بازاری که ایجاد می کنند برای خود دست و پا نمایند سخت در اشتباه هستند. ماهیت زشت و رفتار تفرقه آمیز و روحیه وحدت شکنی آنها کم کم برای جامعه ورزش رونمایی می شود و شکی نیست که هر عنوانی را که یدک بکشند ، به هر لقبی که مزین گردند و در هر جایگاهی که قرار گرفته باشند رسوایی شان حتمی است.

پژمان نهاوندی ها با نوشته ها، گفته ها و موضعگیری ها، وابستگی به افراد را به خوبی نشان داده اند. مشخص شده است که چه کسانی این اسم و عنوان را برای خود انتخاب کرده اند تا شناخته نشوند و به راحتی عقده گشایی بکنند، چشم بر روی واقعیت ها ببندند و بر طبل من آنم که رستم بود پهلوان بکوبند.

وقتی مشخص شد که در سطح استان اردبیل فردی به نام پژمان نهاوندی زندگی نمی کند و به عبارتی آقایی با این مشخصات در استان وجود خارجی ندارد زنگ های خطر برای آنهایی که مدت ها با این اسم و رسم گستاخی ها کرده و ادای منتقدین را درآورده اند به صدا درآمد.

موضعگیری های نهاوندی و حمایت وی از چهره ها کاملا روشن و مشخص است. اضافه کردن این اسم در گروه ها و کانال های فعال فضای مجازی توسط افراد، آشکار و معین است. ادمین شدن وی در برخی از گروه ها و کانال های ورزشی نشان دهنده خیلی از مسایل و معرفی کننده این چهره و وابستگی وی می باشد. نوع نگارش و تکرار برخی اصطلاحات و تکیه کلام ها در معرفی کردن نهاوندی و پرده برداشتن از چهره روباه صفتان، ریاکاران و عاشقان پست و مقام راهگشا می باشد.

نهاوندی ها ساخته آنهایی هستند که ورزش را پلی برای معروف شدن، وسیله ای برای درآمد بیشتر، عاملی برای مطرح شدن ها و تسویه حساب ها و خالی کردن عقده ها و مهم تر از همه پاک کردن گذشته ها از اذهان می دانند. ساخته آنهایی هستند که نفع خود را در آشفتگی فضای ورزش و حاشیه های آن جستجو می کنند. امید است آگاهی از اشتباه و خطا زمینه های توبه و ندامت برخی ها را فراهم بکند انشااله.