1

دم خروس را باور کنیم و یا……

بار دیگر پیمان نهاوندی با ظهور در فضای مجازی حرف هایی زد و متن هایی نوشت و ما را به فیض رساند.

نگرانی وی و سایر دوستانش از چیست؟ چرا این روزها خیلی شتابزده و با عجله  و بدون مطالعه کافی حرکت کرده و تصمیم می گیرند ؟ اصلا چرا همه را با یک چوب می رانند و فکر می کنند با چنین اقداماتی و با آلوده کردن فضا می توانند جو فوتبال را به نفع کاندیدای مورد علاقه شان تغییر بدهند؟

با کسی که دشمنی و خصومت شخصی نداشته و نداریم. بحث بر سر منافع ورزش و فوتبال است. آنهایی که از این رهگذر به دنبال منافع فردی و گروهی هستند، مسلم است که فقط خود و اطرافیانشان را ببینند ولی کسانی که به فوتبال و آینده آن فکر می کنند در این اندیشه نیستند که چه کسی حتما باید رای بیاورد و سکان هدایت فوتبال استان را به دست بگیرد بلکه به دنبال آن هستند که افرادی صادق  و نه مکار، دانا و کار بلد و تاثیر گذار به ساختمان حافظ راه پیدا بکنند.

نیازی نیست که برای رسیدن به هدف دست به دامن برخی از افراد معلوم الحال، روسیاه و دارای پیشینه غیر قابل قبول شد. بحث های سازنده در فضای مجازی و یا رسانه ها ، بیان دلایل و ارائه آمارهای صحیح و نه تبلیغاتی و کذب ، تاکید بر روی برنامه های سازنده و ایجاد فضایی امن و به دور از هرگونه فحاشی، قلدرمآبی ، هتک حرمت و ناسزاگویی می تواند افکار عمومی را در پذیرش فردی که می خواهد به مدیریت فوتبال استان برسد کمک و مساعدت نماید.

تصور غلط و باطلی است رسیدن به این اندیشه که هر کس چون آنها فکر نکند دشمن محسوب می شود و باید با استفاده از هر روش و وسیله ای اسباب نابودی آنها  فراهم گردد. اگر کسی و یا کسانی با استفاده از این روش نه یک دوره و بلکه دهها دوره دیگر نیز سرنوشت ورزش و فوتبال را در دست بگیرند در نهایت ضرر و زیان متوجه خود آنها خواهد شد و اگر معتقد بوده و ایمان قلبی داشته باشند فردای قیامت در پیشگاه احدیت بزرگ ترین و سرافکنده ترین بنده معرفی خواهند شد.

همه چیز در باره کسانی که این روزها در تلاش هستند و اتاق فکرهایشان شبانه روزی فعال ، برای همه روشن و مشخص است. آنهایی که در این حلقه حضور داشته و از کمک فکری و رسانه ای گرفته تا قبول زحمت نگارش متن ها و انتشار آنها از اردبیل و سایر شهرها تحت عناوین جعلی و شماره های همراه متعدد از اپراتورهای مختلف معین بوده و پرده برداری از آنها زیاد به طول نخواهد انجامید ولی مهم ترین بحث این است آنهایی که ادعای خدمت به ورزش و فوتبال را دارند و مدعی پهلوانی و جوانمردی و استادی بوده و خود را یک و سر و گردن بالاتر از دیگران برای مالکیت بر ورزش استان می پندارند، چرا دست به کارهای خاله زنکی می زنند و اندک آبروی مانده در ته کاسه حیات خود را به آسانی به باد می دهند؟

ریاست ها، فرمان راندن ها، تکیه زدن بر میزها و صندلی مدیریت ها و درآمد های ناشی از تبلیغات و سوءاستفاده ها گذرا بوده و هستند وآنچه می می ماند صداقت، درستی، انسانیت ، ادب، بزرگواری، متانت و وقار انسان ها می باشد. انسان نباید زندگی خود را با سرسپردگی و غلامی و نوکری و گردن خم کردن برای افراد شناخته شده معامله نماید.

گفته ایم که در سطح استان فردی به نام پژمان نهاوندی وجود خارجی ندارد. این نام جعلی است و کسانی که جرئت بحث و اظهار نظر زیر لوای اسم واقعی را ندارند به این عنوان جعلی و ساختگی پناه می برند . مسلم است انسانی که بخواهد خلاف بکند و حرف های دروغ و بی اساسی را بر زبان جاری کند نقاب بر چهره می زند . حال این گفته چه ربطی به این دارد که آیا گوینده این واقعیت 100 متر در عمرش دویده است یا نه؟ اصلا می داند ورزش چیست یا نه؟ چرا باید با داد و بیداد و طرح مسائل حاشیه ای بر روی اصل قضیه پرده کشید؟ اگر این آقای نهاوندی که این همه سنگ هیات فوتبال استان را به سینه می زند با این مشخصات وجود دارد مدرکی از خود منتشر نماید و یا بر علیه ما به دلیل نشر اکاذیب طرح دعوی نماید. اگر ما غیر ورزشی و شیره ای باشیم ربطی به دروغ گویی و جعل عنوان برخی ها ندارد. عکس مورد استفاده در پروفایل پژمان نهاوندی هم که داستان خود را دارد و بعد ها در مورد آن سخن گفته خواهد شد.

می گوید آقایان دوست دارند که فوتبالی ها امور فوتبال استان را در دست بگیرند . اولا پژمان نهاوندی که وکیل مدافع فوتبال استان شده است بگوید در کجای این فوتبال قرار دارد.؟ سابقه اش چیست و به قول خودش تا حال چه گلی بر سر فوتبال منطقه زده است که جامعه ورزش از آن بی اطلاع می باشد.

ثانیا مراد و ارباب دست اندرکاران فوتبال استان که با حمایت وی بیش از شش سال بر فوتبال منطقه حکم رانده اند آخر خیلی فوتبالی است. کفاشیان که به برکت حمایتش هایش فوتبال استان دو سال و چندی است در بلاتکلیفی، تنش و درماندگی به سر می برد فوتبالی تر از همه فوتبالی های جهان می باشد.؟

ثالثا حامی قدر قدرت ، تائید کننده عنوان جعلی دوم شدن هیات فوتبال استان در کشور و عامل اصلی رد صلاحیت کاندیداهای هیات استان در فدراسیون یعنی طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان و مسؤول کمیته امور استان های فدراسیون، فوتبالی فوتبالی است . راستی چند بار وی پیراهن تیم ملی را پوشیده است و چند بار نامزد بهترین بازیکن آسیا بوده است؟

با برخوردهای آقایان و تناقض گویی های آنها باید دم خروس را باور کنیم و یا……؟

بازی با کلمات و ایجاد حاشیه نمی تواند تاثیری در حق جلوه دادن اعمالی که تیشه به ریشه فوتبال اردبیل زده است داشته باشد. اتهام شیره ای بودن و غیر ورزشی خواندن کسی هیچ وقت نمی تواند سدی در برابر بیان واقعیت ها ایجاد نماید. با مردم و جامعه فوتبال باید صادقانه روبرو شوید. بیائید همه حرف هایی را که در زیر نقاب می زنید با اسم واقعی در فضای مجازی و یا رسانه ها بیان کنید. حرف هایی که خاله زنکی باشد و با پنهان شدن در زیر اسم های جعلی زده شود نشان از دروغ گویی و ناجوانمردی است . مرد باشید و مردانه با اسم واقعی و هویت اصلی سخن بگوئید . سنگر گرفتن در زیر عناوین جعلی نشانی محکم و بارز از ضعف و ناتوانی است.