1

قاب خاطره

برای یادآوری خاطرات خوش گذشته ورزش استان در نظر است به مرور عکس هایی از آن روز ها به علاقه مندان در سایت تقدیم گردد.
مسلما عکس هایی که مورد استفاده قرار خواهد گرفت گوشه ای از تاریخ ورزش اردبیل را به نمایش خواهد گذاشت و  مسلما کسانی جرئت آن که بتوانند آنها را انکار کرده و به داستان سرایی ها ادامه بدهند نخواهند داشت.
تیم فوتبال نونهالان اینترکمپوس اردبیل در سال 83
این تیم در سال 83 قهرمان کشور نونهالان شد. فینال این رقابت ها را دو تیم ذوب آهن اصفهان و اینترکمپوس اردبیل برگزار کردند. در دور رفت فینال، نونهالان با تکنیک اردبیل 4 بر صفر ذوب آهن را شکست دادند و دور برگشت در اصفهان در حالی که میزبان همه امکانات را برای پیروزی تدارک دیده بود نتیجه 1 بر 1 به دست آمد و در نتیجه تیم فوتبال اینترکمپوس اردبیل در رده نونهالان به مقام قهرمانی کشور دست یافت.(این قهرمانی هم حاصل فوتبال کوچه بازاری قبل از سال 90 بود).
در این تیم بازیکنانی که در حال حاضر در فوتبال کشور و تیم های اروپایی تاثیر گذار هستند دیده می شوند.بازیکنانی چون کریم انصاری فرد، شهریار شیروند، حمید طاهری فرد، سجاد شهباززاده، مهرداد بایرامی، موسی شهبازی، عیسی شهبازی، نادر هوشیار، وحید شاکر، ایرج خدایاری و بازیکنانی از شهر های بیله سوار و پارس آباد مغان.
در عکس محمود بیداریان سرمربی تیم ملی نونهالان، توکل مردوار و ابراهیم آقاجانی مربیان تیم و سیروس لوله کرانی مرد خستگی ناپذیر فوتبال اردبیل به عنوان سرپرست تیم  دیده می شوند.

روزهای خوش فوتبال اردبیل در سال66
بازیکنان تیم فوتبال منتخب اردبیل در یکی از غذاخوری های بین راهی در سفر به قائمشهر برای دیدار با یکی از حریفان همیشگی فوتبال اردبیل در چارچوب رقابت های جام فلق.
در عکس مرحوم مقصود بایرامی، فیض اله نیک نژاد، حسین عباس زاده، مهرداد جباری، حسن ابراهیم زاده، محمد ایمانی و نادر پرستار حضور دارند .