1

عزم جزم فلاحی برای انتخابات هیات فوتبال استان

فدراسیون فوتبال اگر رسیدگی نهایی به پرونده هادی صباغی را در دستور کار قرار بدهد و نتیجه تایید و یا عدم تایید صلاحیت مدیریتی این خدمتگزار ورزش منطقه را اعلام بکند بحث برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان به مرحله جدیدی وارد شده و مسلما با اعلام دقیق تاریخ برگزاری ، فوتبال اردبیل برای تعیین تکلیف و خداحافظی کردن از سرگردانی و بلاتکلیفی نزدیک خواهد شد.

افرادی که برای خدمت به فوتبال داوطلب و پیشقدم شده اند بیشترشان از چهره های شناخته شده، قابل اعتماد و دارای پیشینه مدیریتی موفق در ورزش می باشند. رقابتی سالم بین کاندیداها و دوری جستن از هر گونه حاشیه و اتهام زدن ها می تواند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم بکند و ناگفته پیداست هر کاندیدایی که از مسیر قانونی و بدون پناه بردن به روش های مذموم، رای اعتماد مجمع را جلب و اکثریت آرا را به دست آورد باید مورد پشتیبانی اهالی فوتبال قرار بگیرد تا بتواند برنامه های ارائه شده در مجمع را بر اساس زمان بندی اعلام شده به مورد اجرا بگذارد.

تا زمان برگزاری انتخابات و در فرصت های مناسب، کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان را معرفی خواهیم کرد. به مرور برنامه، اهداف و ایده های آنها را مورد بررسی قرار داده و برای آشنایی هرچه بیشتر جامعه فوتبال و ورزش با این چهره ها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. معرفی کاندیداها تا زمان انتخابات ممکن است در چند قسمت تقدیم خوانندگان و علاقه مندان به ورزش و فوتبال گردد.

نادر فلاحی یکی از کاندیداهای مطرح و شناخته شده ورزش استان محسوب می شود. با اعلام آمادگی وی که در عین حال ریاست هیات والیبال استان را در اختیار دارد با عکس العمل های متفاوتی مواجه گردید. گروهی از این اقدام وی حمایت کردند و جمعی دیگر نیز به شدت در مقابلش قرار گرفته و از ثبت نام وی برای انتخابات هیات فوتبال استان تعجب کردند.

اولین موضعگیری در مخالفت با حضور وی توسط کمیته سه نفره تایید صلاحیت مدیریتی دیده شد و او را که مدارک کافی جهت احراز شرائط ارائه کرده بود صالح تشخیص ندادند و بر روی اسمش قلم قرمز کشیدند. بعد از چند روز از تصمیم گیری در مورد صلاحیت فلاحی گفته شد که از سه عضو کمیته، محمد رضا برادران معاون ورزشی اداره کل به نفع فلاحی رای داده و دو عضو دیگر که از اعضای هیات فوتبال استان بوده اند به صلاحیت مدیریتی وی رای منفی داده اند.

با اعتراض فلاحی ، پرونده در فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت و این بار سابقه مدیریتش مورد تایید قرار گرفت تا بتواند برای خدمت به فوتبال قدم پیش بگذارد و خود را برای شرکت در یک رقابت سالم آماده بکند.

در سال 93 با قرار گرفتن فلاحی در راس والیبال استان ، این رشته ورزشی بعد از مدت ها ناکامی و تحمل انواع ناملایمات و کم محبتی ها حرکتی رو به جلو آغاز کرد و فلاحی در این ارتباط نقشی مؤثر و تاثیر گذار بازی کرد. خستگی ناپذیری، قدرت برقراری ارتباط با مراکز اداری و مسؤولین استان و تعامل بسیار مناسب با فدراسیون ، توان جذب کمک های مردمی و خیرین و آشنایی به رمز و رموز مدیریت از ویژگی های بارز این کاندیدا می باشد.

فلاحی علاوه بر این که یک مدیر ورزشی است فعال بخش رسانه نیز محسوب می شود و در حال حاضر مدیریت یکی از خبرگزاری های معتبر را بر عهده دارد.

نقش وی در میزبانی موفق استان در دو مسابقه والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جهان قابل چشم پوشی نیست. تلاش های نادر فلاحی در کسب مجوز لیگ دسته اول و حضور تیم قارتال ساوالان در فصل گذشته در این رقابت ها از نقاط مثبت کارنامه وی در عرصه مدیریت ورزشی است.

نادر فلاحی با تجربه ای که از مدیریت در والیبال استان به دست آورده این بار عزم خود را جزم کرده است تا توان و قدرت خود را برای خدمت به فوتبال استان به کار گیرد. او حتما با مطالعه قبلی و آشنایی به حاشیه ها، مشکلات، نارسایی ها و انحصار طلبی های موجود در این رشته پا به میدان رقابت گذاشته است. مسلما او دوست دارد پرونده موفقیت های مدیریت ورزشی خود را با خدمت به جامعه فوتبال تکمیل نماید. این که چقدر او می تواند در این راه به خوبی گام بردارد باید برنامه های پیشنهادی اش مورد توجه قرار گیرد.

به مرور ضمن معرفی کاندیداها، برنامه های آنها را نیز برای علاقه مندان به فوتبال در صورت همکاری کاندیداها منتشر خواهیم کرد.